  • 11. Data: 2014-01-02 20:55:49
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w jakiejs
    > innej
    > rzeczywistosci.

    Ale o co chodzi ? Czy ja komuś obiecuję, że mu towar przyślę 3.01.2013 ?

  • 12. Data: 2014-01-02 20:56:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > Nie, w podstawówce kradłem węgiel z wagonów.

    Ale czy umiesz czytać ?!

    Skoro ktoś obiecuje, że coś dostarczy na 3.01.2013 to ja tak to odbieram bo
    niby jak inaczej miałbym

  • 13. Data: 2014-01-02 21:03:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

    > Nie tylko u nich. To raczej norma wśród kurierów że kiedy wejdziesz na ich
    > stronę widzisz 24 godz. A kiedy przywleczesz paczkę do punktu to się
    > okazuje że 24 godz. to tylko do 12 a w ogóle to jest piątek przed sobotą i
    > niedzielą i nie ma szans żeby paczka doszła przed wtorkiem :) A jak
    > wydziwiasz to ci powiedzą że owszem, mogą na sobotę ale za cenę 10-krotnie
    > wyższą :) Jest jakiś paragraf na oszukańczą reklamę?
    > Ja rozumiem że dzień wolny i nie da się szybko. A jak ma być szybko to nie
    > może być tanio. Ale do cholery, niech napiszą o tym na swojej zakichanej
> [...]

    A tak w ogóle to ja tych opon zapragnąłem bo mi rano felgi przyszły :-) Dziś
    rano 2.01.2014 Pocztą Polską. To se pomyślałem, że jak mamy rano czwartek to
    jest reszta dnia, cały piątek i jeszcze pół soboty.

  • 14. Data: 2014-01-02 22:02:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 17:50:43 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4
    > dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    pozdrów swój mózg. ucieszy się bo taki nieuzywany leży.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2014-01-02 22:31:07
    Od: Grzegorz Gawron <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-02 17:50, John Kołalsky pisze:
> [...]
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4
    > dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    pociesz się, że gdyby wyszła i tak by nie doszła.
    U mnie UPS do paczki ktora musiała dość w Wigilię zapodał komunikat:
    24.12.2013 6:15 Skan w miejscu doręczenia
    24.12.2013 13:07 Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego
    doręczenia. firma UPS podejmie próbę dostawy w żądanym terminie.

    oczywiście żadnego żądania nie wysyłałem, goście sobie pograli bo się
    nie wyrobili. Czemu dali taki debilbyopis? nie wiem.
    Ale po karczemnej awanturze telefonicznej pojawił się dodatkowy wpis:

    24.12.2013 14:01 Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego
    doręczenia. firma UPS podejmie próbę dostawy w żądanym terminie. /
    Paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego.

    bardzo było to śmieszne.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 16. Data: 2014-01-02 22:55:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > pozdrów swój mózg. ucieszy się bo taki nieuzywany leży.

    Normalne dni robocze, matole

  • 17. Data: 2014-01-02 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
    > jakiejs innej rzeczywistosci.

    Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce orżnąć
    to jeszcze się pochylą...
    Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
    roboczych i on sobie źle policzył.
    Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak okazało
    się ze 07.01...

  • 18. Data: 2014-01-02 23:36:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > roboczych i on sobie źle policzył.
    > Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak

    Otóż to

  • 19. Data: 2014-01-03 00:27:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > roboczych i on sobie źle policzył.
    > Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak okazało

    Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

    Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
    "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
    OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
    dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
    produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
    Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
    jednego dnia roboczego."

    Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
    zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana 24h
    przesylka. Tylko gdzie realizm...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2014-01-03 00:36:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?

    Jakiej znowu gwarancji ?

    > Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
    > "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni

    Nie klikałem.

> [...]
    > zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana

    No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
    może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.