  • 31. Data: 2014-01-03 14:11:43
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Piana leci z pyska.

    Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.

  • 32. Data: 2014-01-03 14:14:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 14:11:43 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.

    ja widzę, że oponeo po raz drugi prosi Cię o podanie numeru zamowienia i
    chce zweryfikować co się stało. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla
    mnie oznacza, ze sprawę zmyśliłeś.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 33. Data: 2014-01-03 14:18:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Friday, January 3, 2014, 2:14:25 PM, you wrote:

    > ja widzę, że oponeo po raz drugi prosi Cię o podanie numeru zamowienia i
    > chce zweryfikować co się stało. A ty na to rzucasz focha. Co, jak dla
    > mnie oznacza, ze sprawę zmyśliłeś.

    Nie musiał zmyślać - po prostu mógł zrezygnować z zamówienia w
    momencie, gdy inny termin był podany w ofercie na początku a inny przy
    jej zatwierdzaniu.

    Ale rzeczywiście jest tak, że termin 24h jest zachowywany przy
    zamówieniach do określonej godziny - kurierzy też muszą jakoś nad tymi
    przesyłkami zapanować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-01-03 14:24:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 14:18:14 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >kurierzy też muszą jakoś nad tymi
    >przesyłkami zapanować.

    Kowalskiemu zawsze policja może dowieźć, w końcu ma wprawę w
    dzwonieniu na 112.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2014-01-03 14:26:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 14:11, John Kołalsky pisze:
    > /.../
    >
    > Komu ? Se piszę a co Ty widzisz to ja nie wiem.

    Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz

  • 36. Data: 2014-01-03 14:31:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, January 3, 2014, 2:24:22 PM, you wrote:

    > Kowalskiemu zawsze policja może dowieźć, w końcu ma wprawę w
    > dzwonieniu na 112.

    No o tym zapomniałem :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-01-03 14:38:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <o...@g...com>

    > Szanowny Kliencie,
    >
    > bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy
    > mogli
    >
    > zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta
    >
    > --
    >
    > Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie
    > zweryfikujcie. Jak
    >
    > pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    > pisa�o 10
    >
    > to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a
> [...]

    myślę, że należy się kilka słów wyjaśnienia:
    - produkty oznaczone tagiem 24h są w tym czasie dostępne,
    - oznacza to wysyłkę w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia,
    - powyższe jest realizowane dla produktów znajdujących się w magazynie
    Oponeo z doręczeniem na terenie kraju,
    - w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po
    godzinie 16tej w związku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego
    dnia roboczego i doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijając weekend oraz
    dzień swiąteczny jest to w zgodzie z opisem na stronie www),
    - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie
    przebiegu realizacji zamówienia,

    --
    Zamówienie zostało złożone 2.03.2013 o 13:55 i potwierdzone tego dnia o
    godzinie 14:35. Składaniu zamówienia towarzyszyła informacja, że zostanie
    dostarczone 3.01.2013, co odpowiada deklaracji 24h przy wybieraniu samego
    produktu, więc co by tam u Państwa jeszcze gdzieś na witrynie nie pisało
    jest oczywiste, że musiało wprowadzić mnie w błąd. Skutkiem wprowadzenia w
    błąd było przyjęcie Państwa oferty, wykonanie zapłaty i umówienie się z
    mechanikiem. Dopiero potwierdzenie otrzymane o 14:35 ujawniło, że zamówienie
    zostanie zrealizowane w innym terminie, w którym moje potrzeby będą już
    zupełnie inne, konkretnie mógłbym równie dobrze odłożyć zamówienie na
    później a to oznacza, że wolałbym znaleźć inną ofertę w której odpowiednie
    opony dostałbym w terminie, który początkowo zakładałem. Krytyczne nie było,
    ale wykonanie zapłaty prawie zupełnie uniemożliwiło mi skorzystanie z innej
    oferty. Jakkolwiek uważam Oponeo za relatywnie dobrego dostawcę to jednak
    deklarowane przez Państwa terminy nie zostały dotrzymane i wprowadziły mnie
    w błąd o czym tutaj napisałem. Wierzę, że moje spostrzeżenia pozwolą Państwu
    dogłębniej zweryfikować swój system sprzedaży.

  • 38. Data: 2014-01-03 14:58:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ja widzę, że oponeo po raz drugi prosi Cię o podanie numeru zamowienia i
    > chce zweryfikować co się stało.

    Nic się nie stało. Oni tak działają.

    > A ty na to rzucasz focha.

    Nie mam zamiaru podawać tego numeru. Nie mam takiego obowiązku ani
    uzasadnionej potrzeby.

    > Co, jak dla
    > mnie oznacza, ze sprawę zmyśliłeś.

    Bo Ty dureń jesteś

  • 39. Data: 2014-01-03 15:02:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Tobie. Jak już do Ciebie napisali to podaj dane a nie kwicz

    Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im nic nie
    dadzą.

  • 40. Data: 2014-01-03 15:18:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Friday, January 3, 2014, 3:02:14 PM, you wrote:

    > Nie napisali do mnie tylko do Was. Te dane nic Wam nie dadzą ani im nic nie
    > dadzą.

    Ależ dadzą - umożliwią Oponeo albo przeproszenie za złe załatwienia
    sprawy albo pozwanie za publiczne oszczerstwo.

    --
    Best regards,
    RoMan