  • 11. Data: 2017-09-20 14:33:34
    Temat: Re: Opony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-20 o 12:47, sirapacz pisze:

    >Pytałeś specjalnie teraz?
    >Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    >drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.

    Ale paru producentow budowlanki to po cichu mowi "u nas nie ma
    problemu jakosci, Castorama kazdy bubel przyjmie".
    I tak jakos te mniej udane produkty odkladaja "dla Castoramy".

    Nikt Ci sie tu nie przyzna - Michelin bedzie mowil, ze wszystkie takie
    same, gumiarz bedzie wmawial, ze on ma lepsze opony niz inni, a jak
    jest naprawde to nikt nie wie :-)

    Jedno jest pewne - gumiarz poleci te opony, na ktorych najwiecej
    zarobi :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-09-20 14:55:59
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 17:03:03 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > zamawialem przez sieć bodajże przez allegro (ichni sklep?). gumiarz
    > twierdził, że gumy sprzedawane są w 2 gatunkach i że te ze sklepów
    > internetowych to drugi gatunek :> ciekawe ile w tym prawdy

    Pewnie mu się wydało, że to lepiej zabrzmi, niż 'w inetrnecie kupi pan identyczne
    opony, jak u mnie - tylko ja mam wyższą marżę, bo robię mniejszy obrót niż oponeo, a
    żyć z czegoś trzeba'.

    pablo

  • 13. Data: 2017-09-20 21:51:57
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 19 Sep 2017 17:01:12 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >gumiarz
    >twierdził, że gumy sprzedawane są w 2 gatunkach i że te ze sklepów
    >internetowych to drugi gatunek :> ciekawe ile w tym prawdy

    Tak, jak gumiarz je kupi w internecie, to magicznie stają się
    pierwszym gatunkiem ;)

    Praktycznie wszystkie opony kupuję w internecie (prywatnie i do firmy)
    i raczej drugim gatunkiem nie są. Trzeba tylko uważać na niektórych
    sprzedawców. Zamówiłem Nokiany do firmowego auta, przyszły z 2013
    roku. Nie odebrałem od kuriera.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2017-09-21 09:34:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-20 o 14:00, cef pisze:
    > Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    > drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.

    Kiedyś w gratisie do samochodu dostałem oponki zimowe dobrej marki "made
    in Great Britain". Po założeniu wróciłem z reklamacją do gumiarza bo
    koła "biły". Okazało się, że opony są nierówne i mają "górkę" w jednym
    miejscu. Jak się puściło samo koło po ziemi to podskakiwało co obrót.
    Dlatego wcale nie dziwią mnie takie doniesienia.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-09-21 09:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >podskakiwało co obrót.
    >Dlatego wcale nie dziwią mnie takie doniesienia.

    Buble w produkcji sie zdarzaja wszedzie, ale myslisz, ze w fabryce
    puszczaja po ziemii i odkladaja na polke "do sklepow internetowych w
    Polsce i Rumunii" ?

    Z ciekawostek, to opony Dębica Furio widzialem "made in England", a
    ponoc i "made in Turkey" byly.

    J.

  • 16. Data: 2017-09-21 11:26:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-21 o 09:42, J.F. pisze:

    > Buble w produkcji sie zdarzaja wszedzie, ale myslisz, ze w fabryce
    > puszczaja po ziemii i odkladaja na polke "do sklepow internetowych w
    > Polsce i Rumunii" ?

    Już za poprzedniego ustroju były wersje produktu eksportowe i na kraj.
    Dzisiaj duże korporacje ten sam produkt robią różnie na różne rynki.
    I od zawsze było wiadomo że jak coś im nie do końca wyszło a szkoda było
    zniszczyć czy utylizować to wysyłało się tam gdzie to kupią.

    > Z ciekawostek, to opony Dębica Furio widzialem "made in England", a
    > ponoc i "made in Turkey" byly.

    Jednak.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-09-25 09:33:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    >
    > Buble w produkcji sie zdarzaja wszedzie, ale myslisz, ze w fabryce
    > puszczaja po ziemii i odkladaja na polke "do sklepow internetowych w

    A Ty co byś zrobił prowadząc własny interes? Do śmieci wyrzucił?
    Skoro są chętni kupić, to dlaczego im nie sprzedać?
    I to wcale nie musi dotyczyć najwyższych szczebli zarządzania,
    wystarczy, że lokalny kiero/dyro chce poprawić wyniki swojego
    działu/fabryki.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2017-09-25 12:15:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A Ty co byś zrobił prowadząc własny interes? Do śmieci wyrzucił?

    Mysle, ze nie "puszczalbym po ziemii", wiec nawet nie wiedzialbym, ze
    jest taki bubel.
    Ale moze maja inne maszynki do testowania ...
    i gdybym wiedzial ze taki bubel mam, to :

    >Skoro są chętni kupić, to dlaczego im nie sprzedać?

    Zeby potem nie narzekali ze marka XXX to buble robi.
    Tak mozna robic z mniejszymi usterkami, albo jakas firemka, ktorej
    marka nic nie warta.

    Nawiasem mowiac - widzialem jakis tor gotartowy obłożony oponami ... i
    to byly nowki sztuki z polskiej fabryki.
    Ale kazda sumiennie przecieta z boku nozem.

    >I to wcale nie musi dotyczyć najwyższych szczebli zarządzania,
    >wystarczy, że lokalny kiero/dyro chce poprawić wyniki swojego
    >działu/fabryki.

    "Castorama wszystko wezmie" :)

    J.