  • 21. Data: 2009-04-25 21:19:30
    Temat: Re: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 22:46:50 +0200, Akarm napisał(a):

    > Co powinienem jeszcze dodać?

    Gdzie można taką ofertę dostać. Konkretnie, np. adres salonu ;p

  • 22. Data: 2009-04-25 22:36:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PlaMa" napisał:

    > Co? OP dopłaca? Skąd się urwałeś, że myślisz, że któryś z naszych
    > kochanych by dopłacał do interesu by Cię uszczęśliwić?! :D Błagam Cię :)
    > Nic nie dopłacasz tylko "ratalnie" spłacasz :)

    Oj tam, 166 groszy miesięcznie, żaden handlarz GSM nie sprzeda nowego
    aparatu w takiej cenie i to w dodatku na nieoprocentowane raty ;-)

    JoteR

  • 23. Data: 2009-04-26 05:58:15
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Tony napisał(a)
    > Gdzie można taką ofertę dostać. Konkretnie, np. adres salonu ;p

    Telefon od konsultanta.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 24. Data: 2009-04-26 19:58:05
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Akarm pisze:
    > Tony napisał(a)
    > Telefon od konsultanta.
    Przeczytaj to swojej mamie, i zapytaj czy coś z tego rozumie.

    Fresh/noweGO czy cotam chcesz to jest usługa dla ludności. Ty masz jakąś
    magiczną taryfe, i puki nie jest to usługa dla każdego polaka to nie
    bierze udziału w grze. Rozumiesz?

    ToMasz

  • 25. Data: 2009-04-27 16:13:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 23:27:34 +0200, ToMasz wrote:
    >to prawda, ale w tym przypadku niewiele wnosi.
    >Play fresch namieszał i tyle.

    Akurat dawniej bylo podobnie.

    >PAmietam płacze abonamentowców 25zł era,
    >kiedy wszedł na rynek heyah.

    Wtedy na prepaidach tez mozna bylo poplakac, ino krocej.

    >Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
    >ofert pozostałych operatorów.

    Troche bym polemizowal.
    Wszystko zalezy od punktu siedzenia - ile gada, na ile regularnie,
    jaki telefon mu sie podoba ...

    J.

  • 26. Data: 2009-04-27 16:16:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Apr 2009 20:41:19 +0200, tl wrote:

    >Jak to głupoty, przecież co chwilę czytam, że mając prepaida i do tego
    >fresza
    >jestem pryszczatym dzieciakiem któremu rodzice dają 5 pln na rok. ;-DDD

    No oczywiscie ze nie jestes dyrektorem oddzialu ktory kupil sobie i
    pracownikom stosowne abonamenty firmowe zeby miec z nimi kontakt :-)

    No chyba ze zatrudniasz pryszczatych dzieciakow i dajesz im co miesiac
    25zl zdrapke a reszta cie nie obchodzi :-)

    J.

  • 27. Data: 2009-04-27 21:07:57
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    ToMasz napisał(a)
> [...]
    > Fresh/noweGO czy cotam chcesz to jest usługa dla ludności. Ty masz jakąś
    > magiczną taryfe, i puki nie jest to usługa dla każdego polaka to nie

    Nie, nie rozumiem. Dlaczego niski (jak mi sie wydaje) abonament nie bierze
    udziału w grze?
    Przypomnę, że moje pytanie wynikało z tego co napisałeś:
    "Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych ofert
    pozostałych operatorów".
    I teraz: "Fresh/noweGO czy cotam chcesz" - możesz przybliżyć jaki to jest
    abonament? Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że pisząc o niskich
    abonamentach, prepaid miałeś na myśli? A mój abonament nie jest dostępny
    dla każdego polaka, tylko raczej dla *Polaka* przedłużajacego umowę, chyba
    wyraźnie to zaznaczyłem. Jeżeli tego nie zrozumiałeś, to nie masz się czym
    cieszyć. Nawet dla mojej mamy, emerytki, (mimo że kompletnie nie ma pojęcia
    o taryfach) tekst jest przejrzysty.
    Swoją drogą masz dziwną hierarchię - Fresh czy GO z szacunkiem wielką
    literą, a naród zdecydowanie niżej.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!