  • 11. Data: 2017-04-25 21:01:04
    Temat: Re: Orange na karte: konto promocyjne
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Alzem ??????????? <a...@b...by> wrote:
    > Skorzystaj z usług innego operatora:
    > https://a2mobile.pl/
    >
    > będziesz zadowolony. Zapomnij o tym Orange.

    Co to za zwierz? Z czyich BTSów korzystają?

  • 12. Data: 2017-04-25 21:33:56
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 25.04.2017 o 21:01, Pszemol pisze:
    > Co to za zwierz? Z czyich BTSów korzystają?

    To jest inicjatywa właściciela Polsatu.
    Korzystają z BTSów sieci Plus GSM.

  • 13. Data: 2017-04-25 22:23:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Alzem ??????????? <a...@b...by> wrote:

    > To jest inicjatywa właściciela Polsatu.
    > Korzystają z BTSów sieci Plus GSM.

    Tak, dzięki. Doczytałem na ich stronce www: Aero2.

    Nie widze co bedzie jak nie zaladuje karty w 2 miesiacu... pisza, ze wazna
    rok, ale czy trzeba co miesiac dodawac srodkow?

  • 14. Data: 2017-04-26 08:35:42
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 25.04.2017 o 22:23, Pszemol pisze:
    czy trzeba co miesiac dodawac srodkow?

    Nie musisz dodawać środków co miesiąc, możesz doładowywać konto raz na 2
    lata.

    Jeśli chcesz korzystać z wybranego pakietu lub pakietów, to warto
    zabezpieczyć środki na koncie najpóźniej 30 dnia.
    Jeśli nastąpi brak środków na koncie, wówczas aktywne pakiety (lub
    pakiet) przestaną być aktywne i włączy się cennik standardowy,
    wszystko za 10 groszy (rozmowa, sms, i jednostka transmisji).
    Jeśli chcesz płacić mniej, uruchom pakiet.

  • 15. Data: 2017-04-26 11:17:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alzem ???????????" <a...@b...by> wrote in message
> [...]
    > wszystko za 10 groszy (rozmowa, sms, i jednostka transmisji).
    > Jeśli chcesz płacić mniej, uruchom pakiet.

    Czy można zacząć okres 30-dniowy (31?) w połowie miesiąca?

  • 16. Data: 2017-04-26 11:40:17
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 26.04.2017 o 11:17, Pszemol pisze:
    > Czy można zacząć okres 30-dniowy (31?) w połowie miesiąca?

    pewnie :)
    wystarczy w tym dniu uruchomić pakiet, to będzie pierwszy dzień ważności
    pakietu, kiedy go uruchomisz, to zależy wyłącznie od ciebie

    więcej informacji udzielą w biurze obsługi klienta: 720203040

  • 17. Data: 2017-04-26 11:53:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alzem ???????????" <a...@b...by> wrote in message

    > pewnie :)
    > wystarczy w tym dniu uruchomić pakiet, to będzie pierwszy dzień ważności
    > pakietu, kiedy go uruchomisz, to zależy wyłącznie od ciebie

    Dzięki.

    > więcej informacji udzielą w biurze obsługi klienta: 720203040

    No jasne. Ale Ty udzieliłeś wystarczająco :-)