  • 1. Data: 2018-11-29 23:51:53
    Temat: Orange pakiety - łatwo zapłacić 2 razy
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Próba aktywacji pakietu SMS-em. Po chwili SMS o treści:
    "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych zlecenie nie moze zostac
    przyjete. Sprobuj ponownie pozniej"
    Próbuję po kilku minutach - odpowiedź taka sama. OK, mają problem,
    nie da się. Nagle: "Gratulacje! Rozmowy i SMS-y bez limitu" (itd.)
    - włączone. Czyli jednak się dało. Ale dlaczego, skoro była
    informacja dla użytkownika, że się nie dało?
    Dalej jest gorzej bo kolejny SMS: "Waznosc uslugi rozmowy i SMS-y
    bez limitu do wszystkich sieci + pakiet GB zostala przedluzona"

    W ten sposób mam włączony dodatkowy niechciany pakiet. Czy kłamliwe
    komunikaty to już w Orange norma?
    Ktoś to już przechodził, ew. reklamował?

    Arek

  • 2. Data: 2018-11-30 01:08:20
    Temat: Re: Orange pakiety - łatwo zapłacić 2 razy
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 23:51, Arek pisze:

    > W ten sposób mam włączony dodatkowy niechciany pakiet. Czy kłamliwe
    > komunikaty to już w Orange norma?

    Nie tylko w Orange.
    Ja w ten sposób zasiliłem kilkukrotnie Revolut.
    Też ciągle otrzymywałem komunikat o nieudanej operacji.
    Tak że się nie martw, nie jesteś sam! ;)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-12-02 16:53:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja w ten sposób zasiliłem kilkukrotnie Revolut.
    > Też ciągle otrzymywałem komunikat o nieudanej operacji.
    > Tak że się nie martw, nie jesteś sam! ;)

    Wysłałem ILE by sprawdzić ile zostało i znowu 2 SMSy tym razem w odwrotnej
    kolejności: z informacją (OK) i następny, że "Z przyczyn technicznych" się
    nie da... :)
    Ciekawe bo na stronie Orange tych pakietów (aktywacja na nr 275) nie
    potrafię znaleźć. Może to jest przyczyna: likwidują ofertę, "manager" już
    rozporządził ale "system" jeszcze niezupełnie poinformowany i jednak
    aktywuje?
    Wg informacyjnego SMSa to mogę sobie jeszcze przedłużyć... a potem się
    wykłócać?...

    Arek