  • 11. Data: 2018-02-18 16:52:19
    Temat: Re: Orlen i Just Drive
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Feb 2018 14:22:33 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A tak swoja droga - co z paragonem fiskalnym ?

    Paragon? To program dla przedsiębiorców. Raz na miesiąc dostajesz
    fakturę zbiorczą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-03-04 13:57:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 18.02.2018 o 16:50, j...@i...pl pisze:
    > A dwa, żeby
    > mieć rabat, to musisz cały czas "zdobywać" nowywch klientów, też
    > przedsiebiorców. Nie mam nic lepszego do roboty;)

    No ale to chyba nie jest sedno rozwiązania, tylko żeby nie stać w
    kolejkach? Rabacik to sprawa drugorzędna IMO.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2018-03-04 13:58:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 14:22, J.F. pisze:
    > A tak swoja droga - co z paragonem fiskalnym ?

    Za chwilę będziesz dostawał e-paragon z kiosku na maila więc tego
    argumentu chyba nie ma co drążyć ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz