  • 1. Data: 2018-02-16 10:29:23
    Temat: Orlen i Just Drive
    Od: p...@g...com

    https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/justdr
    ive-dlaczego-nie-dziala-orlen-odlaczyl-aplikacje/c6l
    sxge

    no coz mysle ze aplikacja Orlenu lub ich spolki zaleznej to tylko kwestia czasu :-)

  • 2. Data: 2018-02-16 10:50:00
    Temat: Re: Orlen i Just Drive
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 10:29:26 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    sxge

    > no coz mysle ze aplikacja Orlenu lub ich spolki zaleznej to tylko kwestia czasu :-)

    ja nawet nie wiedziałem że coś takiego jest :)

  • 3. Data: 2018-02-16 10:58:33
    Od: p...@g...com

    --ja nawet nie wiedziałem że coś takiego jest :)

    liczba klientow ktorych irytuja kolejki hotdogozercow rosnie szybko a w dzisiejszych
    czasach jak ktos nie nadaza to wypada z obiegu wiec albo dadza alternatywe zeby
    zrobic to szybciej albo klient zaglosuje nogami

  • 4. Data: 2018-02-16 13:14:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 10:58:36 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    dzisiejszych czasach jak ktos nie nadaza to wypada z obiegu wiec albo dadza
    alternatywe zeby zrobic to szybciej albo klient zaglosuje nogami

    gdzieś czytałem że Orlen ma 25% stacji w PL wiec czasami nie ma wyboru
    a z innej bajki jestem jak się to ma do planów zrobienia z Orlenu
    niedzielnych supermarketów.

  • 5. Data: 2018-02-16 14:22:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    lsxge
    >no coz mysle ze aplikacja Orlenu lub ich spolki zaleznej to tylko

    I bedzie na telefonie hotdoga wyswietlala ? :-)

    A tak swoja droga - co z paragonem fiskalnym ?

    J.

  • 6. Data: 2018-02-16 15:27:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 14:22:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A tak swoja droga - co z paragonem fiskalnym ?

    Ale to nie o;en to paliwo sprzedawał
    "JustDrive kupuje paliwa od Orlenu z rabatem, a potem to paliwo odkupują od JustDrive
    użytkownicy aplikacji, również z rabatem."

  • 7. Data: 2018-02-16 15:41:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ale to nie o;en to paliwo sprzedawał
    >"JustDrive kupuje paliwa od Orlenu z rabatem, a potem to paliwo
    >odkupują od JustDrive użytkownicy aplikacji, również z rabatem."

    Owszem, zauwazylem, ale pytania to nie zmienia :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-02-16 15:50:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 15:41:49 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Owszem, zauwazylem, ale pytania to nie zmienia :-)

    A coś na wzór e-faktury się nie da?

  • 9. Data: 2018-02-16 16:48:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >A coś na wzór e-faktury się nie da?

    Jest zwolnienie dla sprzedajacych wysyłkowo, o ile naleznosc dostają
    na konto.
    Wysyłkowo, hm ...

    No i sa wyjatki od tego zwolnienia, np sprzedaz paliw :)

    J.

  • 10. Data: 2018-02-18 16:50:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Feb 2018 01:50:00 -0800 (PST), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >ja nawet nie wiedziałem że coś takiego jest :)

    Ja wiedziałem. Ale nijak to nie jest korzystne. Po pierwsze sam musisz
    być przedsiebiorcą, żeby się do tego programu zapisać. A dwa, żeby
    mieć rabat, to musisz cały czas "zdobywać" nowywch klientów, też
    przedsiebiorców. Nie mam nic lepszego do roboty ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06