  • 1. Data: 2018-02-16 05:21:31
    Temat: którędy POZ - KRK
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Hell-oooo PMS-ie, dawno-śmy sie nie widzieli..
    Pytanie: którędy POZ-KRK, wyjad w nast. piątek wcześnie rano.

    Kryterium: niski czas przejazdu i bezstresowy dojazd.
    Czynniki stresogenne: Pojazdem jest autolaweta o DMC3500, z samochodem
    na pace ;-)

  • 2. Data: 2018-02-16 11:10:58
    Temat: Re: którędy POZ - KRK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scobowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Kryterium: niski czas przejazdu i bezstresowy dojazd.
    >Czynniki stresogenne: Pojazdem jest autolaweta o DMC3500, z

    Jakby co, to ~15km za Lesznem zaczyna sie S5, a stamtad do Krakowa
    tylko 4 bramki na autostradach.
    Tylko aktualna nawigacje trzeba miec, bo odcinek pod Wroclawiem
    nowiutki.

    J.

  • 3. Data: 2018-02-16 19:01:47
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2018-02-16 o 11:10, J.F. pisze:
> [...]
    > 4 bramki na autostradach.
    > Tylko aktualna nawigacje trzeba miec, bo  odcinek pod Wroclawiem nowiutki.

    na szczęście dobrze oznakowany, więc lepiej patrzec przed siebie niż na
    telefon

    a.

  • 4. Data: 2018-02-16 19:36:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miller Artur" napisał w wiadomości grup

    >na szczęście dobrze oznakowany, więc lepiej patrzec przed siebie niż
    >na telefon

    Ten wezel ... byc moze.
    Ale dalej ... Lubawka twoim przyjacielem, ale tylko do czasu :-)

    Zreszta starsza czesc w SV jest, mozna sobie przetrenowac.

    https://goo.gl/maps/ccMTmQ26jCL2

    Do Krakowa chcemy, przez Opole, Katowice, ale najpierw trzeba
    dojechac do A4 :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-02-16 21:05:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-02-2018 o 05:21, scobowski pisze:
> [...]
    >
    > Kryterium: niski czas przejazdu i bezstresowy dojazd.
    > Czynniki stresogenne: Pojazdem jest autolaweta o DMC3500, z samochodem

    POZ-WRO-KRK

  • 6. Data: 2018-02-16 21:30:28
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 11:10, J.F. pisze:
    > Jakby co, to ~15km za Lesznem zaczyna sie S5, a stamtad do Krakowa tylko
    > 4 bramki na autostradach.
    > Tylko aktualna nawigacje trzeba miec, bo  odcinek pod Wroclawiem nowiutki.

    Ale takie prawdziwe "S", 2+2 ?
    Dawno w tamtą stronę nie jechałem,
    stąd chodziło mi po głowie jechać A2->A1->A4 (chociaż A1 chyba
    rozkopane?, alebo wciąż jest E75?

  • 7. Data: 2018-02-16 21:43:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-02-2018 o 21:30, scobowski pisze:

    > Ale takie prawdziwe "S", 2+2 ?

    Tak.
    Nówka sztuka.

  • 8. Data: 2018-02-17 02:03:01
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 21:43, Cavallino pisze:

    > Tak.
    > Nówka sztuka.

    No to sprawdzę :)

  • 9. Data: 2018-02-21 00:08:58
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 21:05, Cavallino pisze:

    > POZ-WRO-KRK

    Tak zrobię, THX

  • 10. Data: 2018-02-23 21:46:59
    Od: scobowski <s...@t...pl>