  • 11. Data: 2019-03-29 09:34:31
    Temat: Re: Oświetlenie LED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2019 08:06:14 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Jeśli E27 to mi długo (latami) wytrzymuje Philips i Osram.
    > Philips np A60 9W E27 v220-240V FR są też 13 W odpowiednik setki,

    Michal o prawdziwych zarowkach pisze.
    Nie unijne przepisy, nie ceny pradu, tylko chinska jakosc wybije
    zarowki :-)

    Michale, a Helios jeszcze robi wstrzasoodporne ?

    > wymiary ma praktycznie jak zwykła setka, o 2 mm dłuższa jest.

    Ale pewnie w dol kiepsko swieca.

    J.

  • 12. Data: 2019-03-29 11:18:56
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.03.2019 o 09:34, J.F. pisze:

    > Michal o prawdziwych zarowkach pisze.
    > Nie unijne przepisy, nie ceny pradu, tylko chinska jakosc wybije
    > zarowki :-)

    Żarówki lecą po paru tygodniach, ale i ledów mi już kilka poszło.
    Dość długo się trzymały halogeny w bańce żarówki, ale w końcu też poszły
    a nowych nie umiem znaleźć.
    Do tego nie sposób znaleźć ledy E14 świecące jak żarówka 60W.

    W żyrandolach more or less tego kształtu
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/96/77/72
    /oswietlenie-ksiestwo-warszawskie-kinkiety-warszawa-
    sprzedam-404854297.jpg
    chyba trudno zwalić problem na słabą wentylację.

    MJ

  • 13. Data: 2019-03-29 13:45:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Żarówki lecą po paru tygodniach, ale i ledów mi już kilka poszło.

    Moze cos takiego
    http://www.helios.katowice.pl/pl/produkt/491-zarowka
    -wysokotemperaturowa-soleo

    branza piekarnicza ... ciekawe

> [...]
    2/oswietlenie-ksiestwo-warszawskie-kinkiety-warszawa
    -sprzedam-404854297.jpg
    >chyba trudno zwalić problem na słabą wentylację.

    troszeczke bym skrocil te rurke z imitacja swieczki - podstawa lampy
    powinna byc dobrze chlodzona.

    No i juz ci kiedys proponowalem jakies fantazyjne swietlowki - na pare
    lat mialbys spokoj :-)

    Albo wstawic tam byle co, a gdzies z boku zamontowac pare prawdziwych
    lamp :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-03-29 17:36:39
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.03.2019 o 09:34, J.F. pisze:
    > Ale pewnie w dol kiepsko swieca.

    Na oko i na światłomierz tak samo, nawet minimalnie mocniej.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 15. Data: 2019-04-01 10:17:32
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-29 o 11:18, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > W żyrandolach more or less tego kształtu
    > https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/96/77/72
    /oswietlenie-ksiestwo-warszawskie-kinkiety-warszawa-

    Miałem taki! Tylko miał szklane klosze i na e27.

  • 16. Data: 2019-04-03 06:20:47
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał:

    > Podaj model, to może też kupię. Już parę mi się przepaliło, psia ich mać.

    Patrz post wistujący - E27 EE-02-008 10W

    Pzdr

  • 17. Data: 2019-04-03 06:23:18
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał:

    > Do tego nie sposób znaleźć ledy E14 świecące jak żarówka 60W.

    U mnie na bazarku jest ich jak mrówków :) a 5 zł za szt.

    Pzdr

  • 18. Data: 2019-04-03 11:17:21
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.04.2019 o 06:23, Kamil pisze:

    > U mnie na bazarku jest ich jak mrówków :) a 5 zł za szt.

    Świecą jak 60W czy mają napisane, że świecą?

    Był taki dowcip o seksuologu ("to mów pan też")...

    MJ

  • 19. Data: 2019-05-20 00:46:59
    Temat: Oświetlenie LED
    Od: b...@g...com

    Mi przypadła do gustu ta lampa - https://allegro.pl/oferta/mocna-lampa-solarna-z-czuj
    nikiem-duzy-zasieg-8075166649 Jest to lampa nadająca się do oświetlenia nad drzwiami,
    a także do wnętrza domu oraz ogrodu. Jest wspaniała pod tym względem, że jej koszty
    użytkowania są zerowe. Po dłuższym użytkowaniu zwrócą się Tobie pieniądze
    zainwestowane w tą lampę. Jest teraz spora promocja, a także fajny prezent :)

  • 20. Data: 2019-05-20 12:21:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bingo216pt,

    Monday, May 20, 2019, 12:46:59 AM, you wrote:

> [...]
    > Tobie pieniądze zainwestowane w tą lampę. Jest teraz spora promocja, a także fajny

    Spamer :(

    --
    Best regards,
    RoMan