  • 91. Data: 2015-03-03 15:36:24
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:md4d6q$fu5$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/ofiara.html
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/beneficjent.html

    Przestań z definicjami. Nie zmieniam zdania. Strajki to potwierdzają
    ewidentnie.

    > No i? Bogaty wziął sprawy w swoje ręce i się bogaci - jego prawo! Przepaść
    > będzie rosła bo bogaci będą coraz bogatsi a lenie będą miały ciągle to
    > samo zero.

    Nie. Pierwszy milion ukradł. Il jest bogatych? 5%? no to 95% to lenie.

    > Tyle że akurat w interesie biednych jest by bogaci byli coraz bogatsi - bo
    > 19% od 10 milionów to więcej niż 19% od miliona. Więc w interesie nas
    > wszystkich jest by nasi rodacy byli coraz bogatsi. Ale lewak tego nie
    > zrozumie lewak woli aby zabrać bogatemu i żeby wszyscy mieli por równo -
    > równe zero.

    Nie opowiadaj bredni, że w interesie biednego jest być okradanym przez
    bogatego. Każdy pilnuje swojego interesu. Nie ma żadnej solidarności
    biednego z bogatym. Na pewno nie ma społecznej zgody na to by jednostki były
    skrajnie bogate a masy biedne. Za komuny nikt nie krzyczał "pracy i chleba"
    a dzisiaj słychać nawet "komuno wróć" więc to co dla bogatego byłoby zerem
    dla biednego byłoby gwarancją egzystencji.

    > Oj biedy twórca naszej klasy - dał się wpuścić w maliny wziął sprawy w
    > swoje ręce i został milionerem - jak mi go szkoda :-(

    Kogo szkoda? Tego co potem dostał 2% poparcia i stał się pośmiewiskiem?

    neelix

  • 92. Data: 2015-03-03 16:08:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Przestań z definicjami. Nie zmieniam zdania. Strajki to potwierdzają
    > ewidentnie.

    jakie strajki? górników utrzymywanych z pieniędzy podatników? czy może
    rolnikóoe płacących 60zł kwartalnie KRUSu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2015-03-03 16:23:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czyli pracują to dlaczego nazywasz ich leniami??? Skąd to kretyńskie
    > stwierdzenie że leniami jest 90% społeczeństwa?

    Ja nikogo nie nazywam leniami. Tylko sobie drwię z takiego szufladkowania.

    > Iść na studia żeby mieć "papier" i nic konkretnego się nie nauczyć to
    > rzeczywiście patologia.

    Jak nie było/nie ma pracy to ludzi na "studia". Natworzyli "uczelni".
    Wyjście dwa razy w tygodniu na sob-niedzielny kurs za pieniądze nazwali
    studiami i w konsekwencji utworzyli nowych ynteligiętów, którzy powinni
    głosować na PO. To jest dopiero patologia. Za opluwanej komuny student
    chodził na zajęcia cały tydzień. Jak wyszedł rano to wracał wieczorem.
    Dzisiaj ma tylko zapłacić.

    > Bo my obywatele nie chcemy państwa które daje pracę, natomiast my chcemy
    > aby ono zajmowało się zatrudnianiem policjantów, budową dróg itp. Dlatego
    > wybrani przez nas przedstawiciele za nasze pieniądze zajmują się tym czego
    > my od nich oczekujemy.

    To nie wiesz czego chcą obywatele. Chcą chociaż minimum-pracy i chleba, a
    wielu godnej pracy i chleba z masłem. Znane są ogłoszenia "oddam życie za
    pracę". Wybrani przedstawiciele nie realizją ani swoich obietnic ani naszych
    oczekiwań. Na pewno nie robią tego ostatnio wybrani. Przykłady? Podatek
    liniowy, likwidacja senatu, obniżka podatków, JOWy, zniesienie abonamentu
    rtv, itd. Obietnice krula europy był oszustwem.

    > ROTFL. Porównaj sobie jakie składki są w innych krajach.

    A wypłaty? Takie odwołania do tego co w innych krajach są irytujące, żeby
    nie powiedzieć śmieszne. Przez to, że swiecą w skandynawii bo taki klimat i
    takie durne łykanie co u obcych polski kierowca w słoneczny letni dzień
    jeździ na światłach!

    > Coś się pogubiłeś w dyskusji. Jak państwo wszystkich zatrudni to z czego
    > będzie im wypłacać pensje? Kto będzie płatnikiem netto? Bo z podatków
    > płaconych przez urzędników nie da sięzapewnić nawet finansowania ich
    > pensji o innych zadaniach państwa nawet nie wspominam.

    Nic się nie pogubiłem. Państwo to my. Nie urzędasy różnych szebli tylko my.
    Tak samo Kościół to my a nie księża i budynki. Oni oczywiście też. Jeśli
    nazywasz ich państwem to w świetle tego co piszesz owo państwo ma zatrudnić
    nie tylko swoich lokaji ale również tych, którzy powinni produkować coś poza
    makulaturą. Państwo musi tworzyć/ułatwiać tworzenie miejsc pracy a nie
    wyzyskiwać/żerować na wyzysku obywateli. Niestety hasło z czasów komuny
    "rząd się sam wyżywi" nadal funkcjonuje. Wyżywi się z opłacanych podatków.
    To jest droga do tyranii i upadku.

    neelix

  • 94. Data: 2015-03-03 16:37:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > neelix wrote:
    .pl...

    > jakie strajki? górników utrzymywanych z pieniędzy podatników? czy może
    > rolnikóoe płacących 60zł kwartalnie KRUSu?

    Zaraz wyjdaąinne grpy zawodowe. Płacisz krus i owe zmyślone 60 zł kwartalnie
    czy celowo siejesz kłamliwą propagandę? To pewnie jeszcze nie wiesz, że z
    budżetu do krusu dopłacają tylko 15 mld a do zusu aż 80 mld zł. Po co
    wiedzieć? A górnik to taki sam obywatel jak inni. Dzięki jego pracy
    opluwacze grzeją dupy. Przynajmniej coś produkuje a nie tylko zapisane
    papiery.

    neelix

  • 95. Data: 2015-03-03 16:59:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie to my tak chcemy - to my obywatele chcemy aby w naszym imieniu
    > rządzili nasi przedstawiciele po prostu nas jest już trochę za dużo na
    > demokrację bezpośrednią i zgromadzenia były by logistycznie bardzo trudne
    > i czasochłonne.

    50% nie chodzi na wybory. Wielu na znak protestu. Poza tym rząd w demokracji
    to władza ludu a nie nad ludem. Przedstawicielstwo obywateli dla obywateli.

    > A niby to dlaczego? My obywatele nie oczekujemy tego by rząd dawał pracę.
    > Wręcz przeciwnie my oczekujemy by rząd się nie wtrącał i zajął się swoją
    > rolą to jest stróża nocnego.

    Skoro ingeruje na każdym kroku to niech bierze udział w tworzeniu pracy.
    > Nie wycinam - To Ty się zgubiłeś w wątku - mniej pisz a więcej czytaj to
    > nie będziesz miał takich problemów w przyszłości.

    Nie wycinaj w sensie dzielenia zdania.

    > Stworzył wystarczające.

    Tak. Około 750 szkół nauki jazdy padło po zmianie egzaminu teoretycznego na
    PJ!
    Teraz szykuje sie kolejna zmiana auta egzaminacyjnego. Kto z powodu spadku
    dochodów nie zarobił na nowe auto padnie jako następny.

    > Oczywiście te które są nie są idealne - np. ciągle mamy spore obciążenia
    > podatkowe ze względu na spory odsetek nierobów których utrzymujemy ale to
    > nie zmienia faktu że warunki są _wystarczające_, by w ciągu kilku lat
    > legalnie zostać milionerem.

    Albo żyjemy w innych światach albo powiedz co palisz. :-) Ach ten gus i
    cbos! Trzeba zostać np. menedżerem przy budowie stadionu narodowego by
    dostać milion albo pierwszy po prostu ukraść. Tylko dlaczego, jakiej
    dziedziny nie dotknąć, co jakiś czas media
    informują że Polska jest na samym końcu ue? W jakimś rankingu (mam gdzieś
    tabelę) jesteśmy między białorusią a bangladeszem.

    neelix

  • 96. Data: 2015-03-03 17:24:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    .pl...

    > Zaraz wyjdaąinne grpy zawodowe.

    albo nie wyjdą

> [...]
    > czy celowo siejesz kłamliwą propagandę? To pewnie jeszcze nie wiesz, że z
    > budżetu do krusu dopłacają tylko 15 mld a do zusu aż 80 mld zł. Po co

    a ile to jest na łba płacącego? kiepskki jesteś w trollowaniu

    >A górnik to taki sam obywatel jak inni. Dzięki jego pracy
    > opluwacze grzeją dupy. Przynajmniej coś produkuje a nie tylko zapisane
    > papiery.

    nie robaczku. kazdy ma swoją pracę. a w przypadku górnika mogę to
    ciepełko kupić od innego górnika tylko taniej.

  • 97. Data: 2015-03-03 17:56:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ROTFL. A cóż to za argument "chcą żyć"? Ja też "chcę żyć" i nie mam ochoty
    > sponsorować ich chęci.

    To sam zrób to co im każesz robić, skoro uważasz, że to jest warte 10 zł/h,
    czyli nic.

  • 98. Data: 2015-03-03 17:56:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Ale dlaczego ta_ja_ mam im płacić?

    Bo Ty chcesz ich zatrudnić?
    Tak to zwykle bywa, jak się zatrudnia trzeba za to zapłacić.

  • 99. Data: 2015-03-03 17:59:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Lewakiem jest ktoś kto uważa że rząd ma dać pracę albo w jakiś sposób
    > dopłacać (z moich pieniędzy) do tego by inni dostawali wyższe pensje.

    Tak.
    A jak nazwiesz kogoś, kto żąda, aby ktokolwiek pracował za stawki poniżej
    rynkowych?
    Właścicielem plantacji z niewolnikami?
    HINT: Nie masz chętnych do pracy - to znaczy że płacisz za mało.

    I nijak to się ma do bezrobocia naturalnego - ono jest, było i będzie.
    Oczywiście żadnych zasiłków takim nie powinno się płacić.

  • 100. Data: 2015-03-03 19:34:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:39:22 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Co, piosenki nie znasz? Oczywiście że źle.

    I teraz będzie trudniej: bo ponieważ?

    W moim świecie przepisy szczegółowe zawsze są bardziej bardziej szczegółowe.