  • 11. Data: 2015-02-28 19:13:37
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:mcsq79$eb7$1@node1.news.atman.pl...
    > ROTFL, chyba zapomniales o szarej strefie a ta w PL to chyba jest
    > najwieksza ze wszystkich krajow UE.
    > Takze nie wiesz w te bzdury.

    Wiara w zieloną wyspę stała się religią. Wiernym nie wolno wątpić.

    > A jakby emigracja nie byla mozliwa to co bysmy mieli po tej calej
    > transformacji ?
    > Wlasnie w ten sposob powinienes traktowac ten problem,anie bo udalo sie
    > wypchnac kilka milionow ludzi zagranice Jakos nikt nie chce wracac na te
    > zielona wyspe jak to Tusk obiecywal. On dobrze o tym wie, ze tu za
    > przeproszeniem ch.. nocuje, dlatego tak protestuje przeciwko ograniczeniu
    > praw emigantów w GB. Ba, nawet sam za kasa spierdolil. "Krul Europy"
    > kur..jego mac,Mocny w gebie i idol lemingow w PL, a w Brukseli jelop do
> [...]

    Leming tej nagiej prawdy nie przyjmuje. U nas mendia Tuska pudruja i
    lukrują. Pamiętam jak Kaczyńską pokazywali i to wielokrotnie jak z
    reklamówką wsiadała do samolotu jakby to była zbrodnia. Takie mendia.

    neelix

  • 12. Data: 2015-02-28 20:38:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    >Dziesięć przykazań ma 279 słów.
    >Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych 300 słów.
    >Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.

    A to dobrze czy źle?

  • 13. Data: 2015-02-28 21:31:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 20:38:00 +0100, Ghost napisał(a):

    > A to dobrze czy źle?

    To każdy chłopiec wiedzieć powinien... :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2015-03-01 04:27:27
    Od: z <...@...pl>

    > Wybacz ale zwykły hejter z ciebie. Co wcale nie znaczy że wszystko jest
    > w porządku i paru rzeczy w polskiej rzeczywistości nie należy poprawić.
    > Jak chcesz konstruktywnie, to wymień rzeczy do poprawy i zaproponuj
    > metodę :) Ino nie na tej grupie.

    Jeszcze pokazywać paluszkami? Żałosne.

    No dobra. Kwota wolna od podatku, podatek obrotowy, od transakcji
    bankowych, odejście od dochodowego.

    Nie mówię że od razu da się to zrobić rewolucyjnie (chociaż w obecnej
    sytuacji to byłoby najlepsze) ale chociaż jeden krok, jakiś plan
    dojścia, kawałek wizji...

    Mam pisać o zadłużeniu, sądownictwie, biurokracji, służbie zdrowia...?
    Ile lat trzeba rządzić żeby się w końcu wziąć do roboty?

  • 15. Data: 2015-03-01 08:56:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 04:27:27 +0100, z napisał(a):

    > No dobra. Kwota wolna od podatku, podatek obrotowy, od transakcji
    > bankowych, odejście od dochodowego.

    Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?
    Jesteś kolejny krótkowzroczny hejter.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2015-03-01 11:35:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?
    > Jesteś kolejny krótkowzroczny hejter.

    Krótkowzroczny hejter to nie kto inny tylko ty. Zadowolony, ze udało sie
    miedzy innymi sprytnie zalatwic problem olbrzymiego bezrobocia wypychajac
    kilka milionów ludzi w wiekszosci na "zmywak" i to nie ja mam myslec jak
    doprowadzić panstwo do normalnosci po 25 latach transformacji tylko
    "managerowie", ktorzy rzadza tym krajem. Po to sa wybierani, a nie po to,
    zeby sie pytac spoleczenstwa czy opozycji komu zabrac ! Ja mam tylko
    weryfikowac ich pomysly w teorii i praktyce.
    Jestem elastyczny jesli chodzi o opcje polityczne i mimo, ze kilka
    drobiazgow mi sie podobalo, to osobiscie dlugoletnie rzady tzw. platformy
    "obywatelskiej" jako caloksztalt oceniam doslownie i krotko jako chuj, dupa
    i kamieni kupa.

  • 17. Data: 2015-03-01 11:55:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 11:35:53 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

> [...]
    > "obywatelskiej" jako caloksztalt oceniam doslownie i krotko jako chuj, dupa

    Usenet upada. Sami hejterzy zostali. Ty, dla takich jest specjalna
    grupa, idź tam popłakiwać.
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2015-03-01 13:21:32
    Od: z <...@...pl>

    > Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?
    > Jesteś kolejny krótkowzroczny hejter.

    Krótkowzroczny jest ten co nie widzi że system się sypie i trzeba coś
    zrobić. Fakt na początek kasy będzie mniej ale potem to się zwróci.
    Tylko trzeba mieć jaja.
    A teraz trudne pytanie:
    Skoro takie masowe zadłużanie państwa jest dobre i normalne. Tak głoszą
    rządzące czynniki. Swoją drogo to jakiś fenomen jest :-)
    To dlaczego by się nie zadłużyć żeby potem się odgryźć.
    Przecież to jest normalne działanie zgodne z prawidłami ekonomicznymi.
    Co stoi na przeszkodzie?
    Bylejakość władzy? Chęć tylko dotrwania do wyborów a w międzyczasie
    nachapanie rodziny i znajomych?
    Czy przeszkodą jest coś innego? Zakaz z międzynarodowych korporacji i
    spekulantów? Mafia finansowanie nie pozwala bo jeszcze nie wydoiła swojego?

    Dlaczego stopniowe wprowadzanie takiego planu nie jest możliwe?
    Dlaczego nie można tego nawet próbować drobnymi kroczkami ewolucyjnie
    zrobić?

    Wiem... Dostanę odpowiedź w stylu nie bo nie.

    Który z potencjalnych kandydatów na prezydenta (w końcu kampania nie?:-)
    ) miałby chociaż trochę odwagi żeby zacząć działać???

  • 19. Data: 2015-03-01 16:10:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    > Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?

    bzdura
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/5-razy-tak-dla-likwi
    dacji-PIT-u-2648213.html

    --
    http://db.org.pl/

  • 20. Data: 2015-03-01 19:30:24
    Od: t...@g...com

    On Saturday, February 28, 2015 at 1:03:09 PM UTC+1, neelix wrote:
    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, no świetnie jest. Staniały jeszcze lokomotywy. Tylko dlaczego jest
    > ponad 2 mln (oficjalnie, nieoficjalnie dużo więcej) bezrobotnych w kraju i
    > ze 2,5 mln Polaków na emigracji zarobkowej. Gdyby wrócili to mamy ok. 5 mln
    > bezrobotnych.
    > Niech nam żyje Polska Zjednoczona Platforma Obywatelska!
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > neelix

    Bo jest dziadostwo w kraju. Milicja nie prawa legitymowac i zapytac cie dlaczego nie
    jestes w pracy.

    Moze od 2016 roku cos ruszy jak podwyzsza VAT do 25% i stworza nowe miejsca pracy.