  • 31. Data: 2015-03-02 01:33:22
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neelix pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, no świetnie jest. Staniały jeszcze lokomotywy. Tylko dlaczego
    > jest ponad 2 mln (oficjalnie, nieoficjalnie dużo więcej)
    > bezrobotnych w kraju i ze 2,5 mln Polaków na emigracji zarobkowej.
    > Gdyby wrócili to mamy ok. 5 mln bezrobotnych.
    > Niech nam żyje Polska Zjednoczona Platforma Obywatelska!

    Bo nikt nie chce stawiać fabryk na tym zadupiu Europy?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 32. Data: 2015-03-02 10:03:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 23:33:53 +0100, neelix napisał(a):

    > Zapewniam, że z tym nie byłoby problemu. Są takie dysproporcje i
    > niesprawiedliwości że są możliwości.

    Ach, na Janosika? :) Tyle żartu a teraz przedstaw skalę wpływów do
    budżetu. W wieloletniej perspektywie, uwzględniając nie do końca poznany
    mechanizm demobilizacji społeczeństwa.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 33. Data: 2015-03-02 10:08:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 23:31:57 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > W kraju trzeciego swiata gdzie jest brud, smrod i ubostwo, normalnie
    > szok !

    A jużci. Zdarzyło mi się remontować rower w Baku i w Erewaniu. Nie taki
    znów 3 świat i to stolice. Zmarnowałem na to 3 dni w sumie, ganiając po
    różnych dziuplach i wygrzebując części z różnego złomu.

  • 34. Data: 2015-03-02 10:27:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >po
    >różnych dziuplach i wygrzebując części z różnego złomu.

    Tylko wiesz ... jaki z tego wniosek ? Ze tam nie stac ludzi na rowery,
    czy ze wszyscy jezdza samochodami ?

    Nie wiem co za rower i jaki zakres "remontu", ale w Warszawie to
    pewnie bylby klopot ze znalezienem warsztatu slusarskiego np z
    fachowym spawaczem.
    Trzeba by po samochodowych szukac i pytac :-)

    J.

  • 35. Data: 2015-03-02 11:15:44
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 01:33, PiteR pisze:

    > Bo nikt nie chce stawiać fabryk na tym zadupiu Europy?

    Eeee no, jak nie chce. Heinz bardzo chętnie rozbuduje swoją fabrykę pod
    warunkiem, że rząd da im 200mln PLN.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 36. Data: 2015-03-02 11:28:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 10:27:51 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > pewnie bylby klopot ze znalezienem warsztatu slusarskiego np z
    > fachowym spawaczem.
    > Trzeba by po samochodowych szukac i pytac :-)

    No wiesz, mam za ciebie wnioski wyciągać? :) Otóż stać ich daleko mniej
    niż nas a oferta handlowa jest adekwatna do stopnia zmotoryzowania czy
    urowerowienia, czyli żadna. Trochę przypomina tą jaką mielismy w latach
    60 -70, o ile sięgasz pamięcią, z tym że jest jeszcze gorsza.
    Przez pół Turcji usiłowałem kupić dętkię 28" i nie kupiłem.

  • 37. Data: 2015-03-02 11:43:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >mniej
    >niż nas a oferta handlowa jest adekwatna do stopnia zmotoryzowania

    No wiesz, zrodla donosza, ze stopien urowerowienia USA jest bardzo
    nikly.
    A jak jest malo rowerow, to i malo serwisow.
    Czy nalezy wyciagac wniosek, ze Amerykanow nie stac na rowery ?

    >Trochę przypomina tą jaką mielismy w latach
    >60 -70, o ile sięgasz pamięcią, z tym że jest jeszcze gorsza.
    >Przez pół Turcji usiłowałem kupić dętkię 28" i nie kupiłem.

    A w Baku nie bylo problemu ?
    bo 20" to podstawowy radziecki rozmiar, o ile dobrze pamietam.

    A dalej nie wiem - w Turcji brak sklepow rowerowych, czy detek 28 ?

    Tak nawiasem mowiac, to w czasie "wycieczki po Polsce" tez chyba bylby
    problem.
    Na stacji benzynowej tego nie sprzedaja :-)
    wiejskie GS ... moze tam sa, a moze juz gieesow nie ma :-)

    U siebie w miescie to wiem gdzie kupic ... ale co, w Turcji Decathlonu
    nie ma ?

    J.

  • 38. Data: 2015-03-02 11:47:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" napisał w wiadomości

    >Eeee no, jak nie chce. Heinz bardzo chętnie rozbuduje swoją fabrykę
    >pod warunkiem, że rząd da im 200mln PLN.

    Dellowi rzad dal, Dell dlugo nie pordukowal.

    Taki Cargill sam chcial rozbudowac, ale pod warunkiem, ze mu rzad da
    kawalek kwoty cukrowej czy jakos tak.
    A ten wredny rzad nie chcial dac, wolal utrzymywac Polish Zucker :-)

    Powiedzmy sobie szczerze - zachodni kapital postawi w Polsce fabryke,
    jak zarobki beda tu nizsze niz u nich.
    Bo inaczej czemu mialby stawiac.
    A najlpiej to jeszcze nizsze niz w Chinach.

    Pozostaje wiec krajowy kapital, a ten na szczescie rosnie.

    J.

  • 39. Data: 2015-03-02 12:05:26
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 1 marzec (niedziela), gdy o godzinie 21:03 *Jacek
    Maciejewski* naskrobał(a):

    > Nie poznane jeszcze mechanizmy ekonomiczne...

    znaczy się: zyski się prywatyzuje, a koszty się uspołecznia?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2015-03-02 12:04:28

  • 40. Data: 2015-03-02 13:19:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kretyn jesteś.
    U mnie jodu w diecie było pod dostatkiem.
    http://demotywatory.pl/4464868/Ciekawe-dlaczego
    Jeżeli wyznacznikiem jakości życia w kraju ma być sprawność firm
    kurierskich i oferta sklepów internetowych, no to gratuluję "szerokiego"
    spojrzenia na świat.
    Jacek