  • 21. Data: 2015-03-01 20:46:46
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-02-27 o 23:30, PiteR pisze:
    > Wczoraj o 12:30 zamówione części karoserii w Pyrlandii dziś o 11:30
    > dotarły do Perły Polski B.
    >
    > sprzegło wiskotyczne w ciągu pół roku staniało z 305zł na 255zł
    >
    > Niech mi ktoś powie że w Polsce jest źle ;)
    Jest wspaniale. W sklepach pełno towaru, kolejek nie ma, wystawy
    kolorowe. Jest po prostu światowo: banki mamy zagraniczne, tak samo
    hipermarkety i większość dużych firm. Średnia płaca na poziomie 1/3
    tego, co u sąsiadów, bezrobocie ledwo kilkanaście procent. Liczą się z
    nami w świecie (vide spotkanie w sprawie Ukrainy). Po prostu super.
    Za belę perkalu i kilka sznurów paciorków zostaliśmy neokolonią, ale jak
    widać niektórym to pasuje.
    Amen

  • 22. Data: 2015-03-01 21:03:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 20:46:46 +0100, Jacek napisał(a):

    > Za belę perkalu i kilka sznurów paciorków zostaliśmy neokolonią, ale jak
    > widać niektórym to pasuje.
    > Amen

    Kretyn jesteś. Parametr czasu się kłania, warunki wyjściowe dyrygują.
    Nie poznane jeszcze mechanizmy ekonomiczne swoje robią ku twojemu
    utrapieniu. Ale ty wolisz pokazać palcem na Tuska. Amen.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 23. Data: 2015-03-01 21:13:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Usenet upada. Sami hejterzy zostali. Ty, dla takich jest specjalna
    > grupa, idź tam popłakiwać.

    Wszędzie hejterów widzisz, popatrz w lusterko. Tam zobaczysz
    największego. I zauważ że nie ja pierwszy to dostrzegłem.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-03-01 21:36:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Kretyn jesteś. Parametr czasu się kłania, warunki wyjściowe dyrygują.
    > Nie poznane jeszcze mechanizmy ekonomiczne swoje robią ku twojemu
    > utrapieniu. Ale ty wolisz pokazać palcem na Tuska. Amen.

    Co prawda mialem ci nie odpowiadac, ale jednak badz laskaw nie przekraczac
    granicy chamstwa i prostactwa, jakze widocznej dla osob ktore niezbyt wiele
    maja do napisania..
    "Niepoznane mechanizmy ekonomiczne" - to uslyszales od tuska, ktory
    spieprzyl za kasą z zielonej wyspy ?

  • 25. Data: 2015-03-01 22:28:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Jest wspaniale. W sklepach pełno towaru, kolejek nie ma, wystawy
    > kolorowe.

    Ukarajmy więc tych co mają za co przywracając sklepy do stanu z PRL.

    Chcę coś kupić, mam za co, klikam i na jutro jest. Piękna sprawa.
    Żeby kurier pukał już w nocy do drzwi nie wymagam.

    Montowałem ostatnio radio w Dacia Duster i nie chciałem rozcinać kabli
    bo auto nówka nie śmigana.

    Bez wiary poszedłem do sklepu po przejściówkę Dacia - kostka ISO
    i co i szok! Była od ręki a nie jutro, w grudniu, po południu.

    Robimy się kompetentni.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 26. Data: 2015-03-01 23:31:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    > Bez wiary poszedłem do sklepu po przejściówkę Dacia - kostka ISO
    > i co i szok! Była od ręki a nie jutro, w grudniu, po południu.

    Ale to wszystko o czym piszesz funkcjonuje w ten sposob w wielu krajach
    trzeciego swiata, szok !
    A wiesz, ze bedac w takim wlasnie kraju kupujac w jednym ze sklepow przez
    internet pierwszy raz wymieniajac towar w danym zamowieniu robie to na ich
    koszt. W kraju trzeciego swiata gdzie jest brud, smrod i ubostwo, normalnie
    szok ! A wiesz, ze jak tam rozpieprzylem miske olejowa dwa razy w przeciagu
    tygodnia to drugi raz mechanik nie wzial ode mnie kasy za robocizne.
    Normalnie szok, w kraju gdzie podatki i korupcja sa horrendalne. No szok !

  • 27. Data: 2015-03-01 23:33:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Acha. A gdzie metoda? Komu zabieramy kasę bo mniej będzie w budżecie?
    > Jesteś kolejny krótkowzroczny hejter.

    Zapewniam, że z tym nie byłoby problemu. Są takie dysproporcje i
    niesprawiedliwości że są możliwości.

    neelix

  • 28. Data: 2015-03-01 23:39:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilka milionów ludzi w wiekszosci na "zmywak" i to nie ja mam myslec jak
    > doprowadzić panstwo do normalnosci po 25 latach transformacji tylko
    > "managerowie", ktorzy rzadza tym krajem. Po to sa wybierani, a nie po to,
    > zeby sie pytac spoleczenstwa czy opozycji komu zabrac ! Ja mam tylko
    > weryfikowac ich pomysly w teorii i praktyce.
    > Jestem elastyczny jesli chodzi o opcje polityczne i mimo, ze kilka
    > drobiazgow mi sie podobalo, to osobiscie dlugoletnie rzady tzw. platformy
    > "obywatelskiej" jako caloksztalt oceniam doslownie i krotko jako chuj,

    Ten cytat z ministra platformy jest nie do pobicia.

    neelix

  • 29. Data: 2015-03-01 23:56:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bez wiary poszedłem do sklepu po przejściówkę Dacia - kostka ISO
    > i co i szok! Była od ręki a nie jutro, w grudniu, po południu.

    Jak to mało potrzeba ludziom do szczęścia. Wystarczą pierdoły. Ja potrzebuję
    przenieść linię telefoniczną do drugiego budynku. I co? Dupa. Baterii CR1220
    też nie ma.

    neelix

  • 30. Data: 2015-03-02 01:17:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neelix pisze tak:

> [...]
    >
    > Jak to mało potrzeba ludziom do szczęścia. Wystarczą pierdoły. Ja
    > potrzebuję przenieść linię telefoniczną do drugiego budynku. I co?

    Nom. Niektórym do szczęścia wystarczy działka z altanką :)