  • 11. Data: 2006-09-21 11:13:43
    Temat: Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 21.09.2006 Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>
    napisał/a:
    > Nie wiem, czy wiesz, że to WP zarabia na klientach i nie powinno im celowo
    > i zlośliwie utrudniać korzystania ze swoich usług. No ale to kwestia modelu
    > biznesowego i gdzieśmania klientów.

    Z ich modelem biznesowym chyba ogolnie jest cienko, patrzac na wyniki finansowe
    i wspominajac grozbe upadku.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2006-09-21 11:37:11
    Od: "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam>

    Zero kierunkowy Przemyslaw Frasunek zeznał co następuje:

    > Z ich modelem biznesowym chyba ogolnie jest cienko, patrzac na wyniki
    > finansowe i wspominajac grozbe upadku.

    Wyników złych nie mają, a groźba upadku związana była zupełnie z czymś
    innym - konfliktem udziałowców.

    --
    Witold Tomaszewski
    WWW.TELEPOLIS.PL >> telekomunikacja jak na dłoni

  • 13. Data: 2006-09-21 13:47:57
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > i jest partnerem Habeas ;-)
    > (http://www.habeas.com/en-US/Partners_PartnerList.ph
    p)

    to czemu nie usuwa moich własnych maili. więcej - nawet dodatkowych karnych
    punktów nie daje.

    BTW ciekawe jaka jest definicja partnera.

  • 14. Data: 2006-09-21 13:50:53
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Chyba nie wiesz co mowisz ;) Admin nie ma ciekawszej roboty
    > jak szukac tysiecy adminow sieci z ktorych przychodzi spam i sie z nimi
    > kontaktowac.
    > To jego lista i dodaje adresy wg swojej polityki.

    więc nie jest to lista antyspamowa ale anty-tychcomająochotę.

    > Piszac takie rzeczy nie zdajesz (chyba) sobie sprawy ze skali problemu.

    zdaje. i zdaje sobie sprawę że przez takie podejście jak teraz spam jak był
    tak jest, a normalni użytkownicy nie mogą się komunikować.

    czarna lista ogólna to może być np. z sieci gdzie administratorzy regularnie
    zlewają sprawę - podejrzewam że takie np. chiny by w większości się
    kwalifikowały.

    najważniejsze w antyspamie to nie szkodzić.

    a co do WP to chętnie bym im przypomniał że swego czasu oni sami i to dość
    długo byli na wielu listach, tyle że wtedy to było FUJ, a jak sami stosują
    podobne mechanizmy to jest jedynie słuszne.

  • 15. Data: 2006-09-21 13:56:05
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Nie wiem, czy wiesz, że to WP zarabia na klientach i nie powinno im celowo
    > i zlośliwie utrudniać korzystania ze swoich usług. No ale to kwestia modelu
    > biznesowego i gdzieśmania klientów.

    ani przez chwilę nie twierdziłem że robią to celowo. twierdzę natomiast że
    to co robią to głupota. wszystkie listy jakie widziałem miały mechanizm
    nawet na stronie WWW żeby sprawdzić przyczynę czemu się na nich znajduje.
    totaj nie ma nic o tym, jest support mailowy który nie odpowiada.

    więc uprzejmie proszę POWIEDZCIE jak mam w ogóle dojść choćby przyczynę tego
    dlaczego na tej liście jestem. na innych które sprawdzałem - nie jestem.

    a ich odpowiedź że co ja chce od nich - przecież oni tylko używają gotowej
    usługi habeas i dodatkowo dają link do usług certyfikacyjnych które "zapewnią
    że certyfikowane maile trafią do adresata" oczywiście płatnie.

    mogę tylko powiedziec że taki habeas zrobi wszystko żeby spamerzy
    działali...

  • 16. Data: 2006-09-21 13:58:31
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Z ich modelem biznesowym chyba ogolnie jest cienko, patrzac na wyniki finansowe
    > i wspominajac grozbe upadku.

    przyznam szczerze że off-topic. natomiast wracając to tematu - WP akurat
    jest jednym z większych spamerów dołączając do wysłanej poczty swoje
    reklamy.

    co innego reklamy dla ich użytkownika (który korzystając za darmo z ich
    usług na to się zgodził) na stronie WWW do poczty, ew. innymi drogami.

    natomiast dołączanie reklam które NIE-użytkownicy WP dostają choć o to nie
    proszą to jest spam.

  • 17. Data: 2006-09-21 14:00:26
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Jeśli nie da się uzyskać informacji o przyczynie dodania do czarnej
    > listy i sposobie usunięcia się z niej, to korzystanie z takiej listy
    > świadczy wyłącznie o głupocie, a nie o dbałości o brak spamu.

    i dokładnie to samo twierdzę od początku, a nie (jak ktoś mi chce przypisać)
    o złośliwości WP. głupota a złośliwość to 2 różne sprawy.

    w/g mnie habeas to firma, która najpierw "współpracując" z dużymi
    usługodawcami jak WP chce wymusić na innych skorzystanie z jej usług.

    oczywiście "legitimate user" nigdy nie jest spamerem :)

  • 18. Data: 2006-09-21 14:06:34
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    Wojciech Puchar napisał(a):
> [...]
    > reklamy.
    >
    > natomiast dołączanie reklam które NIE-użytkownicy WP dostają choć o to nie

    hmmm

    A to nie jest tak że użytkownik zakładając darmową skrzynkę zgadza się
    na takie praktyki i jest to wykonywane za jego wiedzą i zgodą?

    Więc parafrazując wypowiedź o mordowaniu i kuli to nie obwiniajmy
    pistoletu że rysuje po kulach, tylko właściciela że ma taki pistolet.

    A tak szczerze to tatal nie ta grupa jak na tą dyskusje.

    jaSS

  • 19. Data: 2006-09-21 14:32:07
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > hmmm
    >
    > A to nie jest tak że użytkownik zakładając darmową skrzynkę zgadza się
    > na takie praktyki i jest to wykonywane za jego wiedzą i zgodą?

    więc użytkownik WP świadomie zgadza się być spamerem.

  • 20. Data: 2006-09-21 14:37:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jaSS napisał(a):

    > A to nie jest tak że użytkownik zakładając darmową skrzynkę zgadza się
    > na takie praktyki i jest to wykonywane za jego wiedzą i zgodą?

    Wyraza zgode na otrzymywanie reklam a nie na to, ze bedzie je wysylal
    sam. Zgodnie z prawem zgode musi wyrazic ten kto otrzymuje. Nie
    wystarczy zgoda tylko tego kto wysyla.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.