  • 21. Data: 2006-09-21 14:40:17
    Temat: Re: PARANOJA Z WP - ciąg dalszy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):

    > więc użytkownik WP świadomie zgadza się być spamerem.

    Moim zdaniem to[1] sie lapie pod klauzule niedozwolona.

    j.

    [1] Swiadczenie uslug polegajacej na udostepnieniu uzytkownikowi konta
    pocztowego pod warunkiem, ze zaakceptuje on, ze do wysylanej przez niego
    poczty beda doklejane reklamy.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 22. Data: 2006-09-21 16:38:39
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 21 Sep 2006 12:37:30 +0200 I had a dream that Asmodeusz
    <c...@n...asmodeusz.prv.pl> wrote:
    >A taka konfiguracja świadczy negatywnie o kompetencjach admina WP.

    Stawiałbym hipotezę, że poza kompetencjami świadczy też o ilości obowiązków
    na tej małej grupie osób. Ale nie pracowałem nigdy w WP, nie wiem, jak tam
    z etatami ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 23. Data: 2006-09-21 17:33:44
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    <c...@n...asmodeusz.prv.pl> wrote:

    > Stawiałbym hipotezę, że poza kompetencjami świadczy też o ilości obowiązków
    > na tej małej grupie osób. Ale nie pracowałem nigdy w WP, nie wiem, jak tam
    > z etatami ;)

    ilość obowiązków nie jest liniowo proporcjonalna do ilości abonentów. nieco
    lat temu studenci z tamtego PG tam działali i nie tylko było dużo im aż tak
    roboty (studiowali jednocześnie) a wszystko jakoś było lepiej, do tego dało
    się z nimi rozmawiać. teraz się nie da.