  • 11. Data: 2019-09-25 22:51:14
    Temat: Re: PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.09.2019 o 22:43, Adam pisze:
    > TC oraz jego zakładki. Możesz nawet kilkadziesiąt zapamiętać.

    TC rządzi, to wiem, ale jakoś tak z lenistwa posługuję się W-Explorerem,
    co oczywiście nie jest rozwiązaniem najlepszym.

    A jakie zakładki masz na myśli?

  • 12. Data: 2019-09-25 23:34:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-25 o 22:51, JaNus pisze:

    > TC rządzi, to wiem, ale jakoś tak z lenistwa posługuję się W-Explorerem,
    > co oczywiście nie jest rozwiązaniem najlepszym.
    >
    > A jakie zakładki masz na myśli?

    Zakładki okienek.
    Wciśnij Ctrl-T w którymś z okienek, to go zduplikuje.
    Klikając prawym klawiszem myszy na zakładce okienka (nie na głównym
    menu) możesz wybrać blokadę tegoż - nie zmienisz tam katalogu. Używam
    tego do moich "technicznych" katalogów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2019-09-26 00:31:38
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 25.09.2019 o 23:34, Adam pisze:

> [...]
    > na głównym menu) możesz wybrać blokadę tegoż - nie zmienisz tam
    > katalogu. Używam tego do moich "technicznych" katalogów.

    Sprawdziłem, działa. Acz będę musiał jeszcze sporo poćwiczyć...

  • 14. Data: 2019-09-26 02:44:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-25, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Tak sobie wymyśliłem jak niżej :)
    >
    > W jednym pokoju PC z monitorem/klaw/mysz -- to akurat proste, jedynie karta
    > musi mieć dwa wyjścia HDMI/DVI.
    >
    > W drugim pokoju drugi monitor(TV)/klaw/mysz.
    > TV łatwizna -- HDMI wytrzyma z 10m. Wytrzyma? :)
    >
    > Ale co z klawą i myszą?
    > 10m przez ścianę radiowo da radę?
    > Da się uruchomić komputer z klawiatury? (najlepszy byłby dedykowany przycisk, a
    > nie wzbudzanie na przypadkowe naciśnięcie czy ruch myszą)
    > Czy dać sobie spokój i pociągnąć kabel USB+hub? Da radę na 10m?
    >
    > * - jest mniej niż 10m (8-9), no ale przyjmijmy zapas

    A chcesz na tym poważnie pracować (w tym napindalać w dynamiczne gry),
    czy po prostu mieć dostęp do pulpitu w jakimś akceptowalnym, uzytecznym
    zakresie? Jeśli to drugie to zawsze możesz zdalnie z jakiegoś urządznia.
    Budzić mozna tez np. przez WOL.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-09-26 03:06:37
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ale co z klawą i myszą?
    > 10m przez ścianę radiowo da radę?

    Kup sobie drugą.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-10-03 23:10:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Sep 2019 00:44:14 GMT, w <yRTiF.305272$Sk7.209444@fx01.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > A chcesz na tym poważnie pracować (w tym napindalać w dynamiczne gry),
    > czy po prostu mieć dostęp do pulpitu w jakimś akceptowalnym, uzytecznym
    > zakresie? Jeśli to drugie to zawsze możesz zdalnie z jakiegoś urządznia.

    Nie, to nie wchodzi w grę.

  • 17. Data: 2019-10-03 23:12:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Sep 2019 21:40:59 +0200, w <qmgfse$kvs$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > jak by się nie dało, to możesz zrobić taką partyzantkę:
    > 1. nauczyć sie usypiac a nie wyłączać
    > 2. ustawić w biosie - w przypadku powrotu zasilania - uruchom. Wtedy
    > wystaczy że masz obok siebie przedłużacz (z wyłącznikiem) z którego jest
    > zasilany komp. wyłączasz na 5 sekund, załączasz i PC startuje.
    > 3. wyprowadzić z obudowy PC przycisk na 4 metrowym kablu do załączania.
    > JA sobie to obiecałem 2 lata temu, ale z lenistwa stosuje zamiennie
    > punkt 1 i 2
    > ToMasz

    No cóż, sądziłem że technologia poszła już do przodu, a obecność napięcia na
    porcie USB uczyni coś takiego banalnym. Banalniejszym niż pkt 3 :)

  • 18. Data: 2019-10-09 19:53:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qmiq7v$k7p$...@n...icm.edu.pl

    > Kup sobie drugą.

    Co mu po drugiej ścianie?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-10-09 22:55:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:5d9e1ec8$0$17347$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co mu po drugiej ścianie?

    :)))

    --
    marfi

  • 20. Data: 2020-02-02 00:02:13

    Wymyśliłem sobie taki sposób na zdalne włączanie PC:
    https://www.aliexpress.com/item/32662259319.html

    Ale teraz problemem może być, że to ma być z drugiego pokoju -- podczerwień nie
    nadaje się :)
    Widział ktoś taki gadżet, który będzie działał przez ściany (radiowo)?