  • 61. Data: 2017-07-12 14:27:47
    Temat: Re: PE wziął się za tandetę
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 23:32, WM pisze:
> [...]
    yt.jpg

    > Nam wycinali z taką dokładnością jak w tej normie.
    > http://www.wandtke.pl/wp-content/uploads/2013/08/PN-
    EN-ISO-9013-Wandtke-Grupa.pdf

    Męczy mnie ta dokładność. Widzę, że ta norma jest wiekowa. jest już nowa.
    http://sklep.pkn.pl/pn-en-iso-9013-2017-04e.html
    Technika poszła naprzód to może i dokładność jest lepsza. Będę coś
    wycinał na dniach to dopytam.

    Może ktoś wie jak działa opcja "czytelnia" dla normy? Można zrobić
    zrzuty ekranu?

    Robert