  • 21. Data: 2009-06-01 13:18:53
    Temat: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Dominik & Co" news:h00f3a$31a$1@inews.gazeta.pl

    > Na następny miesiąc przechodzi. Przepada w końcu trzeciego miesiąca
    > (ostatniego dnia "miesiąc_migracji+2"). Tzn. przeszedłeś 15 kwietnia,
    > bonus jest ważny do 30 czerwca.

    Czyli jeżeli dobrze rozumiem obecne środki, które mam zgromadzone w ramach
    bonusu nie przejdą mi na lipiec.

  • 22. Data: 2009-06-02 06:23:57
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czyli jeżeli dobrze rozumiem obecne środki, które mam zgromadzone w ramach
    > bonusu nie przejdą mi na lipiec.

    Jeśli przenosiłeś się w kwietniu- tak.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 23. Data: 2009-06-02 21:50:00
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > 23:59:50s. I co? 10 sekund na wykorzystanie 20zł??? W Playu twierdzili
    > że tak :)
    >
    > Druga dziwna sprawa, że po zmianie regulaminu zaczął on mnie obowiązywać
    > mimo że skorzystałem z promocji wcześniej? Czy to zgodne z obowiązującym
    > prawem?
    >
    > Ale całe szczęście że tak się stało :) bo nie miałem co prawda 10 sekund
    > na wykorzystanie tego zwrotu za przeniesienie numeru, ale musiałbym
    > dzwonić na siłę :)
    >
    > Ktoś się do tego odniesie? Bo dla mnie to archiwum x.

    Właśnie złożyłem na to reklamację. Powołałem się na zapis w regulaminie,
    że zastrzegają sobie prawo do odwołania promocji lub jej zmiany z
    jednoczesnym pozostawienie nabytych praw.
    Sie zobaczy co oni na to a jeszcze podrąże w innych instytucjach czy tak
    mogli zrobić.