  • 11. Data: 2009-05-30 08:04:16
    Temat: Re: PLAY - PLN za przeniesienie numeru
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    dizel pisze:

    > Ostatnio wyczytałem coś takiego:
    > http://www.mojplay.pl/topics12/po-przeniesieniu-play
    -daje-d-vt5397.htm

    Niemożliwe że twórca wątka dostał bonus z możliwością jego wykorzystania
    do końca miesiąca. 28 maja piszę żs wczoraj mu kartę aktywowali a nowy
    regulamin wszedł 29 kwietnia. No chyba że babol opa :)

    http://miniurl.pl/regulamin_w_pdf

    --
    pzdr, Piotr M

  • 12. Data: 2009-05-30 08:09:44
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > No to jak Piotrze mi wyjaśnisz fakt, że kiedy sprawdzam stan konta w PLAY
    > pokazuje mi informację, że środki bonusowe mogę wykorzystać do 31 maja br?
    > Błądy systemu czy jednak prawda?

    To się okaże. U mnie też jest napisane a poprzednio przeszło mimo że
    byłem objęty starym regulaminem. W Playu sami nie potrafią wyjaśnić
    pewnych swoich ciemnych niejasności..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 13. Data: 2009-05-30 09:55:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr M" news:gvqpkd$jet$1@inews.gazeta.pl

    > To się okaże. U mnie też jest napisane a poprzednio przeszło mimo że
    > byłem objęty starym regulaminem. W Playu sami nie potrafią wyjaśnić
    > pewnych swoich ciemnych niejasności..

    No to czekam ten jeden dzień. Nie zostało już tych środków wiele (około 3
    zł), więc nawet jak przepadnie to nie będzie wielkiego bólu. W końcu od
    nowego miesiąca kolejna pula pieniędzy za przeniesienie numeru :)

    PS. Rozumiem, że nowe środki zostaną dopisane 1 czerwca albo w pierwszych
    jego dniach.

  • 14. Data: 2009-05-30 11:04:12
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sat, 30 May 2009 09:31:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > pokazuje mi informację, że środki bonusowe mogę wykorzystać do 31 maja br?

    U mnie było tak: w pierwszym miesiącu do wykorzystania było 20 zł do 31
    marca. Ponieważ to taki dodatkowy telefon, to mało się z niego dzwoni, plus
    bonus za przychodzące - pozostała cała kwota. I 1 kwietnia w tym miejscu
    pokazało się: 40 zł do 30 kwietnia. 1 maja było to ~59 zł do 31 maja i
    AFAIK w poniedziałek (1 czerwca) te środki przepadną. Na chama udało mi się
    z tego wygadać 40 zł, te 20 pójdzie zgodnie z regulaminem w eter, trudo :)

    Jutro ma padać, to może trochę sobie podzwonię jeszcze ;)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 15. Data: 2009-05-30 11:14:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tony" news:1axy58umqaqg9.skc4bgk8wg3a.dlg@40tude.net

    > Jutro ma padać, to może trochę sobie podzwonię jeszcze ;)

    Oooo! Fajnie. Nadrobię zaległości filmowe i też trochę podzwonię :)

  • 16. Data: 2009-05-30 14:56:21
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Tony" news:1axy58umqaqg9.skc4bgk8wg3a.dlg@40tude.net

    > Oooo! Fajnie. Nadrobię zaległości filmowe i też trochę podzwonię :)

    Normalnie dobrobyt nas trafił taki, że nie ma kiedy kasy wydawać.. ;)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 17. Data: 2009-06-01 01:47:14
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > 23:59:50s. I co? 10 sekund na wykorzystanie 20zł??? W Playu twierdzili
    > że tak :)
    >
    > Druga dziwna sprawa, że po zmianie regulaminu zaczął on mnie obowiązywać
    > mimo że skorzystałem z promocji wcześniej? Czy to zgodne z obowiązującym
    > prawem?
    >
    > Ale całe szczęście że tak się stało :) bo nie miałem co prawda 10 sekund
    > na wykorzystanie tego zwrotu za przeniesienie numeru, ale musiałbym
    > dzwonić na siłę :)
    >
    > Ktoś się do tego odniesie? Bo dla mnie to archiwum x.

    No mnie właśnie skasowało 50 kilka zł z pakietów po 20 zł za przenisienie.
    Na mój gust to zgodnie z pkt. 17 starego regulaminu (od 19 marca)
    operator zastrzega sobie zmiany ale z zastrzeżeniem, że nie wpływa to na
    prawa i obowiązki uprzednio nabyte - powinien obowiązywać nas stary
    regulamin.
    Chciałem złożyć reklamację ale oczywiście błąd logowania.
    Złożę jak tylko się uda, chociaż nie spodziewam się po Play rewelacji.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-01 10:40:41
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sat, 30 May 2009 16:56:21 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Normalnie dobrobyt nas trafił taki, że nie ma kiedy kasy wydawać.. ;)

    Czyż nie? A ludzie narzekają ;)

    I okazało się - zgodnie z przewidywaniami - że pieniądze z konta bonusowego
    znikły.

    Play nie byłby Playem gdyby czegoś tu nie popsuł i komunikat teraz wygląda
    tak:

    Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No
    Expiration Date.

    :)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 19. Data: 2009-06-01 11:07:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tony" news:l2gl49rcilfk.1a74k22vf1ak0.dlg@40tude.net

    > I okazało się - zgodnie z przewidywaniami - że pieniądze z konta
    bonusowego
    > znikły.

    Oooo, a ja jako człowiek lekko zakręcony zapomniałem wczoraj wygadać kasy
    jaką dostałem za przeniesienie numeru do PLAY. Przed chwilą sprawdzam stan
    konta i... i pieniądze które miały "ważność" do wczoraj przeszły mi na
    obecny miesiąc i teraz mam resztke majowej kasy + 20 zł na czerwiec.
    Wszystko ważne do 30 czerwca br.

> [...]
    > tak:
    > Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No

    Czy oni losowo wybierają użytkowników, którym kasa przejdzie na następny
    miesiąc, a którym nie?

    > Pozdrawiam
    > Tony

    Pozdrawiam
    Valdi

  • 20. Data: 2009-06-01 11:46:50
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]

    Przed przyznaniem premii komunikat też tak wygląda :-)

    > Czy oni losowo wybierają użytkowników, którym kasa przejdzie na następny
    > miesiąc, a którym nie?

    Na następny miesiąc przechodzi. Przepada w końcu trzeciego miesiąca
    (ostatniego dnia "miesiąc_migracji+2"). Tzn. przeszedłeś 15 kwietnia,
    bonus jest ważny do 30 czerwca.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP