  • 121. Data: 2018-02-26 12:02:55
    Temat: Re: PLC
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.02.2018 um 21:05 schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Jak by to powiedział H. Ford -- można w nim wybrać do użycia dowolny zapach,
    > pod warunkiem, że będzie to zapach popcornu.
    merkaptany lepsze. Wtedy rzeczywiście wystarczy kilka molekułów na cm3 i
    w całym kinie (lub w domu) śmierdzi gównem ;-)

    Waldek

  • 122. Data: 2018-02-26 20:21:51
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > merkaptany lepsze. Wtedy rzeczywiście wystarczy kilka molekułów na cm3 i
    > w całym kinie (lub w domu) śmierdzi gównem ;-)

    Zdarzyło się rozlać cokolwiek?
    Pamiętam jak na klatce schodowej urzędu celnego urzędnikowi wypadła
    buteleczka z aromatem truskawkowych (taka 50ml). Wszystkich idących
    "naciągało", a przecież to taki miły zapach :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 123. Data: 2018-02-26 21:43:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar napisał:

    > merkaptany lepsze. Wtedy rzeczywiście wystarczy kilka molekułów na
    > cm3 i w całym kinie (lub w domu) śmierdzi gównem ;-)

    Gdyby komuś kina zapachowgo było mało, i chciał jeszcze smakowe,
    to najbardziej ekonomiczny będzie benzoesan denatonium (bitrex).

    Jarek

    --
    Gładzie, to powierzchnie równe,
    Gówno zawsze śmierdzi gównem.

  • 124. Data: 2018-02-26 21:53:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

    > Zdarzyło się rozlać cokolwiek?
    > Pamiętam jak na klatce schodowej urzędu celnego urzędnikowi wypadła
    > buteleczka z aromatem truskawkowych (taka 50ml). Wszystkich idących
    > "naciągało", a przecież to taki miły zapach :)

    W Warszawie przy skrzyżowaniu Nowego Światu i Foksal był kiedyś sklep
    chemiczny. Sprzedawali tam różne kwachy i tym podobne pożyteczne rzeczy.
    Dzisiaj to może dziwić, bo to teraz najbardziej ekskluzywna część miasta,
    zupełnie nie na taki handel. Pod koniec komuny asortyment zaczął się
    zmieniać, jakby pod kątem zaopatrzenia tzw. prywatnej inicjatywy. Wystawę
    zajmowały pięciolitrowe butle stężonych esencji -- pomarańczowa, wiśniowa
    cytrynowa. Truskawkowa może też była. Zastanawiałem się wtedy, ile da się
    z takiej flachy zrobić oranżady (może ktoś wie?).

    --
    Jarek