  • 1. Data: 2018-02-15 09:14:38
    Temat: Swich do sieci komputerowej podtynkowy - w puszkę
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Widział może ktoś gdzieś swich do sieci komputerowej 1 gigabitowy
    zasilany z PoE 48V 3-4 portowy wkładany w standardową puszkę podtynkową?
    Istnieją takie małe cuda? Puszka może być dosyć głęboka - nawet 15cm,
    jednak nie może mieć większej średnicy.

  • 2. Data: 2018-02-15 14:50:12
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 09:14, BQB pisze:
> [...]
    > zasilany z PoE 48V 3-4 portowy wkładany w standardową puszkę podtynkową?
    > Istnieją takie małe cuda? Puszka może być dosyć głęboka - nawet 15cm,

    W standardową puszkę to nie widziałem, ale mam coś takiego i nawet działa
    http://www.microsens.com/pl/produkty/kategoria/przel
    aczniki-instalacyjne/
    wchodzi w podwójny otwór 48x48
    zasilane z PoE i daje PoE
    (działa nawet CDP)

  • 3. Data: 2018-02-15 15:24:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > z PoE 48V 3-4 portowy wkładany w standardową puszkę podtynkową?
    > Istnieją takie małe cuda? Puszka może być dosyć głęboka - nawet 15cm,

    mam setkowy z optyką 3com, trzeba by używek szukać
    http://www.chip.pl/2005/02/inteligentny-przelacznik/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-02-15 15:52:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > z PoE 48V 3-4 portowy wkładany w standardową puszkę podtynkową?
    > Istnieją takie małe cuda? Puszka może być dosyć głęboka - nawet 15cm,

    skoro piszesz o dowolnej głębokości czyli jest to na etabie budowy? może
    taką 'podwójną'?
    https://voltahurt.pl/product-pol-7825-Puszka-podtynk
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-02-15 16:57:42
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-02-15 o 15:52, tck pisze:

> [...]
    > taką 'podwójną'?
    > https://voltahurt.pl/product-pol-7825-Puszka-podtynk
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    Raczej ma już gotowe ściany i chce tylko pogłębić bez ich niszczenia...
    --
    pzdr, j.r.

  • 6. Data: 2018-02-15 17:55:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Feb 2018 15:52:45 +0100, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:
    > taką 'podwójną'?
    > https://voltahurt.pl/product-pol-7825-Puszka-podtynk
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    Patrzę na to i nie bardzo rozumiem co widzę, gdzie tu jest ta część,
    która osadza się gniazdko? Po co zatrzaski, skoro to idzie pod tynk?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-02-15 18:07:48
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.02.2018 o 17:55, Marek pisze:
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    > Patrzę na to i nie bardzo rozumiem co widzę,

    Przecież to nic skomplikowanego, co jest do nierozumienia?

    > gdzie tu jest ta część, która osadza się gniazdko?

    Ten okrągły otwór.

    Po co zatrzaski, skoro to idzie pod  tynk?

    Wyjaśnione jest na drugim obrazku, na dole strony.

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-02-15 20:19:51
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ..
    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    > Patrzę na to i nie bardzo rozumiem co widzę, gdzie tu jest ta część, która
    > osadza się gniazdko? Po co zatrzaski, skoro to idzie pod tynk?

    jak sobie wyobrażam wtryskarkę do tworzywa to zdecydowanie łatwiej taką
    puszkę zrobić na 2 formach i połączyć zatrzaskami niż na jednej

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2018-02-16 08:08:34
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 15:24, tck pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > mam setkowy z optyką 3com, trzeba by używek szukać
    > http://www.chip.pl/2005/02/inteligentny-przelacznik/

    960 zł
    Słuszna cena za ten gadget w 2005 roku

  • 10. Data: 2018-02-16 15:18:39
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 15.02.2018 o 16:57, jacek pisze:

    owa-podwojna-60mm-gleboka-niebieska.html

    > Raczej ma już gotowe ściany i chce tylko pogłębić bez ich niszczenia...

    Dokładnie tak jak piszesz, ściany już są otynkowane i pomalowane,
    właściwie potrzebne mi są 2 RJ45, trzecia to do podłączenia - ktoś
    poprostu wcześniej nieco źle rozplanował i pociągnął tylko jeden przewód
    UTP, a potrzebne są 2 i stąd szukam w miarę estetycznego rozwiązania.