  • 1. Data: 2010-04-28 08:27:27
    Temat: [PRESS - KR] Uwaga na nowe kamery
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    "Urządzenia zamontowano przy skrzyżowaniach alei z ul. Karmelicką,
    Czarnowiejską, Reymonta i Ingardena.
    Dzięki kamerom policjanci będą mogli skutecznie ścigać kierowców,
    którzy skracają sobie drogę na buspasach i tych jadących na wprost
    z ul. Królewskiej w Karmelicką i odwrotnie,
    mimo że obowiązuje tam zakaz wjazdu."

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7816948,Kamer
    y_stana_na_strazy_kodeksu_drogowego.html?utm_source=
    Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-04-29 14:44:59
    Temat: Re: [PRESS - KR] Uwaga na nowe kamery
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 08:27:27 +0200, J_K_K napisał(a):

> [...]
    > którzy skracają sobie drogę na buspasach i tych jadących na wprost
    > z ul. Królewskiej w Karmelicką i odwrotnie,

    :> I dobrze.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 3. Data: 2010-04-29 14:56:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > :> I dobrze.

    Dokładnie niech taką głupotę tępią.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-04-29 15:03:32
    Od: marjan <k...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:
> [...]

    Przy okazji:
    Często jadę Alejami z północy na południe i skręcam w prawo w
    Czarnowiejską. W godzinach szczytu, gdy są duże korki zdarza mi się
    zaraz za przystankiem autobusowym (tuż po krzyżówce z Karmelicką)
    skręcić na buspas, z którego po chwili robi się pas dla skręcających w
    prawo. Moim zdaniem nikomu tym życia nie utrudniam, a wręcz skracam
    korek na Alejach, ale nie wiem jak na takie coś reaguje Policja (na
    szczęście nigdy nie miałem z nimi styczności). Orientuje się ktoś?

    P.S. Odpowiadam na Twojego posta, a nie na J_K_K, bo nie wiedzieć czemu
    nie widzę jego postów.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 5. Data: 2010-04-29 15:03:56
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Dokładnie niech taką głupotę tępią.

    To nie głupota - to cwaniactwo.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2010-04-29 15:07:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Darek. pisze:

    > To nie głupota - to cwaniactwo.

    dla mnie to i tak na jedno wychodzi.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-04-29 15:32:35
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 15:03:32 +0200, marjan napisał(a):

    > P.S. Odpowiadam na Twojego posta, a nie na J_K_K, bo nie wiedzieć czemu
    > nie widzę jego postów.

    U mnie to samo - też nie widzę posta J_K_K. Nie wiem czy nie jest to
    przypadkiem wina serwera gazetowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-04-29 17:42:40
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2010-04-29 15:03, marjan pisze:

> [...]
    > korek na Alejach, ale nie wiem jak na takie coś reaguje Policja (na
    > szczęście nigdy nie miałem z nimi styczności). Orientuje się ktoś?

    Gdzieś mi się obiło o uszy, że ostatnio znacznie "wydłużyli" odcinek
    pasa dla skręcających w prawo w Czarnowiejską i chyba można zjechać tuż
    za przystankiem - co niejako "sankcjonuje" taką jazdę, jak opisałeś.
    Następnym razem popatrz uważnie na znaki.

    Tak czy inaczej w przypadku zbyt wczesnego zajęcia tego pasa i
    przyuważenia tego przez policję nie liczyłbym na specjalną pobłażliwość...

    Marek

  • 9. Data: 2010-04-29 18:23:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > korek na Alejach, ale nie wiem jak na takie coś reaguje Policja (na
    > szczęście nigdy nie miałem z nimi styczności). Orientuje się ktoś?

    Policja jest tak samo debilna, jak oznaczenie tego pasa. IMO faktycznie
    powinien on zezwalać na jazdę w prawo. Tyle, że jak znam życie, wtedy byłby
    pełny samochodów, których kierowcy na końcu tego pasa przypominaliby sobie,
    że jednak musza jechać prosto.

  • 10. Data: 2010-04-29 18:35:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Dokładnie niech taką głupotę tępią.

    Nie rozumiem w jaki sposób kamery mogą wytępić buspasy...

    --
    cokolwiek