  • 1. Data: 2010-04-28 12:05:30
    Temat: Piaskowanie podłużnicy od wewnątrz
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    jest taka sprawa, muszę wypiaskować podłużnicę od środka, jak się za to
    zabrać? w okolicach nakrętek pojawiła się mała ruda, piaskowanie musi
    się odbyć przez fabryczne otwory które znajdują się w bagażniku, pacjent
    to fiat cinquecento czyli moja zabaweczka :)

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-04-28 13:44:30
    Temat: Re: Piaskowanie podłużnicy od wewnątrz
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-28 12:05, krzysiek82 wrote:
> [...]
    > się odbyć przez fabryczne otwory które znajdują się w bagażniku, pacjent
    > to fiat cinquecento czyli moja zabaweczka :)

    Nalezy wsypac piasku do podluznicy i turlac samochodem do uzyskania
    oczekiwanego efektu. Druga opcja - wyciac podluznice, rozciac wzdluz
    zgrzewow, wypiaskowac i pospawac na odpowiednich urzadzeniach, ktore
    zapewnia fabryczne wymiary. Trzecia opcja, dla prawdziwych Niemcow - nie
    "polaczkow" kupic nowe podluznice. Czwarta opcja, dla prawdziwych
    Niemcow - nie "polaczkow", ale troche bogatszych - kupic nowe nadwozie
    do zabwki.
    Ciesze sie, ze moglem pomoc.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-28 15:36:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    >Czwarta opcja, dla prawdziwych
    > Niemcow - nie "polaczkow", ale troche bogatszych - kupic nowe nadwozie
    > do zabwki.

    niestety nie da się kupić samego nadwozia. A poskładanie z klocków nie
    wchodzi w grę bo kto ma to zrobić :)?

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-04-28 18:24:34
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-28 13:44, mleko wrote:

> [...]
    > "polaczkow" kupic nowe podluznice. Czwarta opcja, dla prawdziwych
    > Niemcow - nie "polaczkow", ale troche bogatszych - kupic nowe nadwozie

    hehe szacun za odpowiedź :)

  • 5. Data: 2010-04-28 21:31:58
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Kolega twierdzi, że wymieniał kiedys świece przez rurę wydechową (jest
    ginekologiem).
    Zapytam go przy okazji, może ma i na podłużnice sposób.
    Jacek