  • 11. Data: 2009-03-23 11:06:18
    Temat: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Od: ".z." <a...@a...pl>

    Chris pisze:

    > Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
    > U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

    Punkt 8 regulaminu

  • 12. Data: 2009-03-23 11:18:15
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A możesz zacytować ten fragment regulaminu, który mówi, że PAKIET ma
    > termin ważności 30 dni?

    Hmm, a ja mam pytanie - z którego zapisu regulaminu wynika, że po 30 dniach
    "zostanie przydzielony" czwarty i następne pakiety?

    tl

  • 13. Data: 2009-03-23 12:24:00
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    > przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
    > jak chcesz kupić czwarty?
    >
    > Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z
    > automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co
    > pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość.
    > Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem
    > trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

    Na tym polega cały interes operatora (za jednym wspomnianym wyjątkiem
    potwierdzającym regułę), że zapomina się o przedłużeniu pakietu bądź się go
    nie wykorzysta w całości.

    Trzeba się z tym liczyć, gdyby miało być prosto, to w promocji byłyby
    ciągłe połączenia do Play i na stacjonarne po 5 groszy i już.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 14. Data: 2009-03-23 12:31:10
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 00:10:45 +0100, dżozef napisał(a):

    > Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    > wiadomości news:gq61oc$18j$1@news.interia.pl...

    > No i prawidlowo!
    > 300 minut miesiecznie wiekszosci wystarczy.
    > Inaczej zaraz by sie znalezli tacy co by chcieli wsadzic karte do bramki i
    > kierowac przez nia ruch do play.
    > A tak dupa :)

    Można kupić 24 karty i zmieniać je codziennie (w dni robocze) w bramce,
    chwilę przed zmianą aktyrując trzy pakiety.

    Fakt, nieco uciążliwe. Ale wiedząc, że do Play jest generalnie drożej, może
    się to opłacić. Wtedy dalej nie będzie się opłacało odbierać połączeń z
    Panoramy Firm mając Play Fresh, bo nie będzie to dawało darmowych minut :]

    Pozdrawiam
    Tony

  • 15. Data: 2009-03-23 15:58:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:06:18 +0100, .z. napisał(a):

    > Punkt 8 regulaminu

    Więc cytuję:
    "8. Minuty przyznane w ramach usługi ,,100 minut do Play i na stacjonarne
    w Play Fresh" ważne są 30 dni od dnia ich przyznania."

    Gdzie tu pisze, że PAKIET jest ważny 30 dni?
    Pisze tylko o minutach, a minuty zostały wykorzystane i ich nie ma!
    Gdzie pisze, że pakiet jest ważny także po wykorzystaniu minut zawartych
    w pakiecie?
    Też nie pisze!
    A żeby było ciekawiej, to w pkt. 5 pisze nie o minutach, nie o
    pakietach, ale o usługach!
    Gdyby spór trafił czy to do sądu powszechnego, czy też do sądu
    konsumenckiego przy UOKiK, to Play byłby bez szans przy takich
    sformułowaniach regulaminu!
    Ale takie są skutki, gdy za pisanie regulaminów biorą się ludzie, którzy
    z literaturą polską zapoznawali się za pośrednictwem bryków!
    I bynajmniej nie dotyczy to wyłącznie Playa!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-03-23 16:03:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:18:15 +0100, tl napisał(a):

    > Hmm, a ja mam pytanie - z którego zapisu regulaminu wynika, że po 30 dniach
    > "zostanie przydzielony" czwarty i następne pakiety?

    Wynika to z braku zapisu mówiącego, że mogą być tylko 3 PAKIETY.
    "Pakiety", "usługi" oraz "minuty", to są trzy całkiem różne rzeczowniki
    i każdy z nich oznacza co innego!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2009-03-23 17:54:12
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
    > U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

    Wczytałem się w regulamin i stwierdzam, że ulegliśmy "projekcji"
    znanego sposobu nazywania czegoś co oferowali operatorzy do
    tej pory na coś co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
    przedłużamy USŁUGĘ w ramach której możemy skorzystać (lub nie)
    z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Usługa jest
    odnawialna (odnawiana?) co 30 dni. Ekwilibrystyka słowna ale też
    jakieś zabezpieczenie prawne operatora. Mozemy AKTYWOWAC (nie kupić pakiet
    !)
    3 usługi jednocześnie z przydzielonymi do tych usług 3x100. minut. I tyle.
    Ja nie widzę tu znamion oszustwa tylko zbyt szybkie czytanie i projekcję
    znanych
    do tej pory form rozliczania.
    Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformułowań regulaminu
    wnioskuję
    że usługa jest automatycznie odnawiana o ile są na koncie środki pozwalające
    na odnowienie. JAK WYŁĄCZYĆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
    Jak zmniejszyć ilość aktywowanych wcześniej usług?

    tl

  • 18. Data: 2009-03-23 19:39:24
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Więc cytuję:
    > "8. Minuty przyznane w ramach usługi ,,100 minut do Play i na stacjonarne
    > w Play Fresh" ważne są 30 dni od dnia ich przyznania."
    >
    > Gdzie tu pisze, że PAKIET jest ważny 30 dni?

    Gwoli poprawności - oczywiście chciałeś napisać "gdzie tu jest napisane,
    że..."

    > Pisze tylko o minutach, a minuty zostały wykorzystane i ich nie ma!
    > Gdzie pisze, że pakiet jest ważny także po wykorzystaniu minut zawartych
    > w pakiecie?
    > Też nie pisze!

    Tu też kolega stanowczo powinien użyć strony biernej. 3 razy.

    > A żeby było ciekawiej, to w pkt. 5 pisze nie o minutach, nie o
    > pakietach, ale o usługach!
    [...]
    > Ale takie są skutki, gdy za pisanie regulaminów biorą się ludzie, którzy
    > z literaturą polską zapoznawali się za pośrednictwem bryków!
    > I bynajmniej nie dotyczy to wyłącznie Playa!

    Także uważam, że ten regulamin jest napisany niejasno i tak do końca nie
    wiadomo, "co autor chciał powiedzieć". Zobaczymy co się będzie działo,
    jak 30 dni minie. I także uważam, że umiejętność poprawnego pisania w
    narodzie podupada, ale to jest zupełnie inny temat i nie na tą grupę.

    Grzexs

  • 19. Data: 2009-03-23 19:40:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:54:12 +0100, tl napisał(a):

> [...]
    > przedłużamy USŁUGĘ w ramach której możemy skorzystać (lub nie)
    > z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Usługa jest

    Przeczytałem ten regulamin jeszcze raz i muszę Ci przyznać 100% racji!
    Najlepsze jest to, że ten temat jest wałkowany już od 3 tygodni, setki
    ludzi napisało tysiące komentarzy na temat nowej oferty Playa, ofertę
    przedstawiały wszystkie portale tematyczne, a nikt nie wpadł na to, o co
    w tej ofercie faktycznie chodzi!
    Gratuluje przenikliwości :)

> [...]
    > na odnowienie. JAK WYŁĄCZYĆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
    > Jak zmniejszyć ilość aktywowanych wcześniej usług?

    Ci, którzy aktywowali więcej niż jedna usługę, faktycznie mają teraz
    problem!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-03-25 15:55:25
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

> [...]

    > !)
    > 3 us?ugi jednocze?nie z przydzielonymi do tych us?ug 3x100. minut. I tyle.
    > Ja nie widze tu znamion oszustwa tylko zbyt szybkie czytanie i projekcje
    > znanych
    > do tej pory form rozliczania.
    > Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformu?owan regulaminu
    > wnioskuje
    > ?e us?uga jest automatycznie odnawiana o ile s? na koncie ?rodki pozwalaj?ce
    > na odnowienie. JAK WY??CZYAE TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
    > Jak zmniejszyae ilo?ae aktywowanych wcze?niej us?ug?

    Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
    jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
    kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet. Kupić pakiet
    to powiedzenie potoczne.

    Nie da się tego wyłączyć, bo samo się wyłączy po 30 dniach, a nie można
    mieć więcej niż 3 jednocześnie, czyli nie można przegadać więcej niż 300
    minut po 5 groszy w sieci w ciągu 30 dni.

    Pozdrawiam
    Tony