  • 1. Data: 2016-09-16 22:49:34
    Temat: Pamięci DDR3 i różne napięcia
    Od: Donkey Kong <d...@k...com>

    Są sobie takie kości pamięci GoodRam - Silver, Blue, Black
    i różnią się jedynie w specyfikacji napięciem, od 1,65V do 1,2V.

    Co to w sumie oznacza?

    Moge miksować kości o róznych napięciach?

    W tej chwili mam kilka kości Silver. Jak dołoże np. inne Black czy Blue
    - to coś się może wysypać?

    Czy raczej dokupić takie, jak już mam - silver?

    --

    Mr Kong, Donkey Kong.

  • 2. Data: 2016-09-17 13:15:01
    Temat: Re: Pamięci DDR3 i różne napięcia
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2016-09-16 o 22:49, Donkey Kong pisze:
> [...]
    > - to coś się może wysypać?
    >
    > Czy raczej dokupić takie, jak już mam - silver?

    Może być różnie. Teoretycznie powinno być dobrze, ale powstaje pytanie
    jak płyta główna dogada się z rożnymi modułami (nie kośćmi, modułami)

    Jak nie chcesz niespodzianek, kup takie jakie masz.

    --
    t0maszek
    #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#

  • 3. Data: 2016-09-18 18:24:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > - to coś się może wysypać?
    >
    > Czy raczej dokupić takie, jak już mam - silver?

    Zależy.

    Mi z mixem nie chciała płyta współpracować (sypało bluescreeny), więc
    dokupiłem drugi identyczny i jest gitara.
    Inna płyta nie miała z tym problemu.

    Także tylko test jak masz w ręce, jak masz kupić to ryzyk jest.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-09-22 20:21:05
    Od: Donkey Kong <d...@k...com>

    Irokez wrote:

> [...]
    > dokupiłem drugi identyczny i jest gitara.
    > Inna płyta nie miała z tym problemu.
    >
    > Także tylko test jak masz w ręce, jak masz kupić to ryzyk jest.

    Postanowiłem ni eryzykować i mam to samo i działa :)

    --

    Mr Kong, Donkey Kong.