  • 1. Data: 2016-09-16 18:29:16
    Temat: cdburnerxp
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to sie mogło stać, na jednym starszym kompie nagrałem kilka plików na
    płytkę dvd+r nie zamykając sesji cdburnerxp jakiś starszy, później
    dograłem pliki na laptopie cdburnerxp najnowszy i w efekcie pliki z
    pierwszej sesji poznikały... ale nie do końca, poznikały same pliki,
    wszystkie katalogi są, nie ma tylko plików... co może być grane?

    istnieje jakiś tool do badania płytek cd/dvd? jak odzyyskać pliki z
    pierwszej sesji?

  • 2. Data: 2016-09-16 22:38:15
    Temat: Re: cdburnerxp
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > istnieje jakiś tool do badania płytek cd/dvd? jak odzyyskać pliki z
    > pierwszej sesji?

    PO ci pliki schowało. Przeproś ich i poproś może oddadzą.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-09-17 10:11:10
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    > pierwszej sesji poznikały... ale nie do końca, poznikały same pliki,
    > wszystkie katalogi są, nie ma tylko plików... co może być grane?

    Dawno nie używałem cdburnerxp, ale czy nie było tam przypadkiem tak, że
    przed nagraniem nowej sesji trzeba "zaimportować" poprzednią?

  • 4. Data: 2016-09-17 11:32:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak było, ale mimo iż zaimportował pliki poznikały...

  • 5. Data: 2016-09-19 11:59:46
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > tak było, ale mimo iż zaimportował pliki poznikały...

    Odżałuj pińdziesiont groszy na nową płytkę i nagraj raz jeszcze, z backupu.

  • 6. Data: 2016-09-21 17:06:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie było dlaczego tak się stało?

  • 7. Data: 2016-09-22 09:22:08