eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic GX80 - uaktywnienie mechanicznej migawki i sterowanie lampą › Panasonic GX80 - uaktywnienie mechanicznej migawki i sterowanie lampą
    From: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Panasonic GX80 - uaktywnienie mechanicznej migawki i sterowanie lampą
    Date: Sat, 22 Apr 2017 12:21:45 -0000 (UTC)

    Witam
    Pytanie do użytkowników aparatu Panasonic GX80 lub podobnego. Aparat ma
    mechaniczną i elektroniczną migawkę. Jednak domyślnie prawie wszędzie
    jest elektroniczna. Mechaniczną migawkę mogę uaktywnić dopiero w trybie
    własnym C. Tak samo ustawienia lampy też są możliwe w tym trybie.

    Co zrobić aby mieć te ustawienia w innych trybach? Co robię nie tak czy
    ten aparat po prostu tak ma?

    Spodziewałem się że takie ustawienia powinny być wszędzie dostępne a
    przynajmniej w trybie manualnym M.

    Denerwowało mnie wcześniej menu w Canonach z serii SX ale teraz
    stwierdzam że było bardziej intuicyjne i przyjazne.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: piotr.r.public at gmail dot com