  • 11. Data: 2011-03-18 17:50:08
    Temat: Re: Panasonic a AVCHD z karty
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > cóż to za rozwiązanie? angażowanie do tego komputera?
    > lepiej zamiast takiego odtwarzacza zainwestować mediaplayer
    > co odtworzy wszystko, nie ważne czy z dysku, pena czy z sieci.

    Mediaplayer to dobre rozwiązanie ale jeśli nie planuje się jego zakupu w
    najbliższym czasie to polecam wypróbować darmowy media serwer Servio który
    bardzo dobrze współpracuje z DLNA G20.
    Dostępny na stronie
    http://www.serviio.org/
    Dyskusja na jego temat na stronie
    http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/61187-poradni
    k-dla-korzystajacych-z-dlna-seria-g20.html

  • 12. Data: 2011-03-18 20:20:04
    Od: Gershon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 07:54, boxfish pisze:

    > Dodatkowo ten player samsunga jeśli ma dlna to ma także odtwarzanie np
    > mkv z pena/dysku po usb

    Oczywiście, że ma :)

    A co do mediaplayera, po co mam kupować dodatkowy sprzęt, jeśli mam
    kompa, który doskonale pełni rolę serwera?

  • 13. Data: 2011-03-19 09:32:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.03.2011 21:20, Gershon pisze:

    > Oczywiście, że ma :)
    >
    > A co do mediaplayera, po co mam kupować dodatkowy sprzęt, jeśli mam
    > kompa, który doskonale pełni rolę serwera?

    po to by nie uruchamiac dwoch urzadzen (z zego jednego duzego),
    by obejrzec film.

  • 14. Data: 2011-03-19 09:35:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po to by nie uruchamiac dwoch urzadzen (z zego jednego duzego),
    > by obejrzec film.

    A player to nie urządzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

  • 15. Data: 2011-03-19 11:46:20
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    A player to nie urządzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

    oczywiście że urządzenie ale taki L110
    http://www.hyundaimbox.pl/mBox_L110.html napewno nie pobiera tyle co
    komputer

    Arek.

  • 16. Data: 2011-03-19 13:00:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    >A player to nie urządzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

> [...]

    Ale czego nie pobiera?
    Bo kasy przy zakupie (dodatkowym bo komp już jest) pobierze tyle, że prądu
    na pracę komputera starczy na wieeeeeele lat.

  • 17. Data: 2011-03-21 06:21:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-19 10:35, Cavallino pisze:
    > A player to nie urządzenie, czy pracuje nieuruchomione, albo jest za friko?

    ten to ma odpowiedź.
    porównaj ile prądu zeżre sam komp, o dvd nie wspomnę,
    a ile mediaplayer.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 18. Data: 2011-03-21 07:36:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ten to ma odpowiedź.
    > porównaj ile prądu zeżre sam komp, o dvd nie wspomnę,
    > a ile mediaplayer.

    Zanim zeżre kilkaset złotych, to ten mediaplayer już dawno na śmietniku
    skończy.