  • 1. Data: 2009-01-03 12:47:58
    Temat: Pare zimowych fotek Mateuszka
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Uwaga, dzieci !!

    troche mialem zaleglosci a ze wreszcie zobaczylem troche sniegu w
    gorach wiec: http://www.studio-roger.pl/galeria_mateuszek_m19.php

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-01-04 10:34:07
    Temat: Re: Pare zimowych fotek Mateuszka
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.01.2009, o godzinie 13.47.58, na pl.rec.foto.cyfrowa, Roger from
    Cracow napisał(a):

    > Uwaga, dzieci !!
    >
    > troche mialem zaleglosci a ze wreszcie zobaczylem troche sniegu w
    > gorach wiec: http://www.studio-roger.pl/galeria_mateuszek_m19.php

    Niestety nie rzucają na kolana. :(
    Po prostu następna galeria z dzieckiem - żadna rewelacja. Ani pomysł na
    zdjęcia, ani wykonanie. Chyba, że mnie przekonasz. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2009-01-04 11:11:36
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Niestety nie rzucają na kolana. :(
    > Po prostu następna galeria z dzieckiem - żadna rewelacja. Ani pomysł na
    > zdjęcia, ani wykonanie. Chyba, że mnie przekonasz. :)

    a do czego maja przekonywac ? To sa zdjecia dla mnie i mnie sie maja
    podobac oraz stanowic dobra pamiatke z dziecinstwa synka to jest glowny
    cel. Fotrografia dokumentacyjna bardziej niz artystyczna, kolejny maly
    etap z zycia Mateuszka.

    Roger

  • 4. Data: 2009-01-04 11:17:40
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Roger from Cracow pisze:

    > a do czego maja przekonywac ? To sa zdjecia dla mnie i mnie sie maja
    > podobac

    Więc w jakim celu znalazły się na grupie?

  • 5. Data: 2009-01-04 11:31:51
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.01.2009, o godzinie 12.11.36, na pl.rec.foto.cyfrowa, Roger from
    Cracow napisał(a):

> [...]
    > podobac oraz stanowic dobra pamiatke z dziecinstwa synka to jest glowny
    > cel. Fotrografia dokumentacyjna bardziej niz artystyczna, kolejny maly

    No ale... w sumie to już nie wiem...
    Myślałem, że chcesz się czymś pochwalić. Dobrze wiesz, że jeżeli chodzi o
    chwalenie się dziećmi po prostu to jest od tego grupa psd. :) Na grupie
    foto mogłeś pokazać coś bardziej... no... foto niż emo, a emo dołączyć przy
    okazji dla ciekawskich.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2009-01-04 11:32:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gjq5t8$ikq$1@inews.gazeta.pl>,
    Marcin 'Cooler' Kuliński nabazgrał:

    > Więc w jakim celu znalazły się na grupie?

    W tym samym co inne, normalnie mocno tępione, albumy rodzinne...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-01-04 12:13:53
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > No ale... w sumie to już nie wiem...
    > Myślałem, że chcesz się czymś pochwalić. Dobrze wiesz, że jeżeli chodzi o
    > chwalenie się dziećmi po prostu to jest od tego grupa psd. :)

    Tam to od razu z tego robi sie moja reklama... niema sensu. Raz to juz
    uslyszalem.

    > foto mogłeś pokazać coś bardziej... no... foto niż emo, a emo dołączyć
    > przy
    > okazji dla ciekawskich.

    Ostrzegalem, trzeba bylo nie wchodzic :)

    Roger

  • 8. Data: 2009-01-04 18:47:17
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    A ja zapytam tak - jaki aparat, jaki obiektyw?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 9. Data: 2009-01-04 19:13:45
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Roger from Cracow wrote:
    > troche mialem zaleglosci a ze wreszcie zobaczylem troche sniegu w
    > gorach wiec: http://www.studio-roger.pl/galeria_mateuszek_m19.php

    Fajne sanki. Też na nich jeździłeś w jego wieku? :)

  • 10. Data: 2009-01-04 19:55:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Fajne sanki. Też na nich jeździłeś w jego wieku? :)

    pozyczone od kogos z wioski :) ale klimacik byl

    Roger