  • 1. Data: 2015-04-13 12:06:57
    Temat: Parkingi przy Rębiechowie
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Gdańszczanie, proszę pomóżcie w wyborze parkingu.

    Na początku maja mam odlot (proszę bez skojarzeń) do Anglii i proszę o
    pomoc w wyborze parkingu dla mojego sedana 16-to latka. Wracam po 22
    dniach i chciałbym, żeby wybrany parking zapewniał:

    a) zarejestrowaną działalność gospodarczą;
    b) ubezpieczenie od kradzieży auta, części i wyposażenia;
    c) ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych podczas parkowania samochodu;
    c) dowóz na lotnisko i odbiór z lotniska po powrocie;
    d) możliwość uruchomienia pojazdu po ewentualnym samo rozładowaniu
    akumulatora;
    e) całodobowy nadzór osobowy i monitoring kamerowy;
    f) solidne ogrodzenie parkingu;
    g) życzliwe potraktowanie mnie jako klienta, a nie petenta;

    Posiadany przeze mnie pojazd jest zadbany, bez usterek, na inny mnie nie
    stać i nie chciałbym, żeby po powrocie spotkałyby mnie jakieś niemiłe
    niespodzianki. Cena za parking, na czas jak wyżej, 150-300 zł nie
    odgrywa roli. Na www.parkvia.com/pl-PL, jest wykaz parkingów z opisami,
    ale liczę na fachową pomoc Gdańszczan (i nie tylko Gdańszczan).
    Dzwoniłem na jeden z parkingów pytając się o ubezpieczenie, na moją
    informację, że samochód nie jest nowy, usłyszałem iż pytanie jest
    bezzasadne, w domyśle głupie. Inny parking nie ma ubezpieczenia!

    Liczę na życzliwą pomoc Gdańszczan i wyborze parkingu.

    Z wyrazami szacunku
    MJ

  • 2. Data: 2015-04-13 14:12:21
    Temat: Re: Parkingi przy Rębiechowie
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 12:06:57 +0200, Tata napisał(a):

    > Liczę na życzliwą pomoc Gdańszczan i wyborze parkingu.

    Ja korzystałem z tego:
    https://www.parkvia.com/pl-PL/parking-lotnisko/gdans
    k/bliski-parking-rebiechowo

    O piątej rano samochód zostawiałem - odwieźli na lotnisko, dali numer żeby
    zadzwonić jak wrócę. Kosztowało to chyba 70 PLN za 8 dni. Samochód zastałem
    w stanie w jakim zostawiłem, ale to był tylko trzyletni focus był...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-04-13 17:25:44
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.04.2015 o 12:06, Tata pisze:
    [...]
> [...]
    > Dzwoniłem na jeden z parkingów pytając się o ubezpieczenie, na moją
    > informację, że samochód nie jest nowy, usłyszałem iż pytanie jest

    Bo trochę głupie to pytanie jest naprawdę :). Jeżeli tak się trzęsiesz o
    swojego 16latka a nie masz AC, to pewnie nikt nie chciał Ci go
    ubezpieczyć. Sądziesz że nagle zechce?

    A co do (c) to czego się konkretnie obawiasz? Że nie zmieścisz się w
    alejce parkingu czy co?

    p. m.

  • 4. Data: 2015-04-13 17:31:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.04.2015 o 17:25, m pisze:
> [...]
    > Bo trochę głupie to pytanie jest naprawdę :). Jeżeli tak się trzęsiesz o
    > swojego 16latka a nie masz AC, to pewnie nikt nie chciał Ci go

    A pomijając nawet to, to zdajesz sobie sprawę że przy "w razie czego" to
    że jest zadbany i bez usterek będzie w zasadzie bez znaczenia? Tj -
    odszkodowanie będzie w cenie złomu z allegro?

    p. m.

  • 5. Data: 2015-04-13 19:54:32
    Od: Tata <k...@k...pl>

> [...]
    > ubezpieczyć. Sądziesz że nagle zechce?
    >
    > A co do (c) to czego się konkretnie obawiasz? Że nie zmieścisz się w

    Dziękuję za chęć pomocy. Będę wdzięczny za merytoryczną odpowiedź na mój
    e-mail. Osobiście nikomu nie odpowiadam pytaniem na pytanie, chyba tylko
    w celu uściślenia problemu, zawsze staram się pomóc informacjami
    zgodnymi z intencją pytającego.

    Z ukłonami
    MJ

  • 6. Data: 2015-04-15 22:31:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 12:06, Tata pisze:

    [...]
    Myślę, że akurat Gdańszczanie na lotnisko w Rębiechowie, to udają się
    autobusem, taksówką, albo są podwożenie przez znajomych/rodzinę :)

    A co do ubezpieczenia parkingów - o ile się orientuję każdy parking,
    nawet gdy jest ubezpieczony, jest w stanie łatwo się wymigać od
    odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez innych użytkowników, więc
    pozostaje AC. I zdrowy rozsądek.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański