  • 31. Data: 2014-09-01 20:28:45
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:121j53n58t1kr.wy37qewn1eui$.dlg@40tude.net...

    > Są na to odpowiednie normy budowlane. Liczone na matiza niestety. W
    > focusie
    > jakoś sobie radzę, ale nieco większy peugeot 406 zwykle wystaje mi z
    > każdej
    > strony.

    Masz jakieś namiary na te normy budowlane?

  • 32. Data: 2014-09-01 20:36:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    www.google.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 33. Data: 2014-09-01 20:58:10
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Dlaczego musisz się "przeciskać"? Czy akceptujesz taki sposób
    > traktowania Ciebie, klienta, przez właściciela sklepu co skąpi na
    > wynajem placu parkingowego?
    Pewnie dlatego, że samochodów przybywa w tempie geometrycznym, a ja nie
    należę do ludzi, którym się wszystko należy...
    Sytuacja dotyczy nie tylko parkingów przy hiper/super marketach, także
    osiedlowe parkingi są coraz bardziej ciasne.
    Jeżeli ja dzisiaj zaparkuję jak sierota, to jutro ktoś inny zrobi tak samo i
    może się zdarzyć, że będę musiał szukać innego miejsca do zaparkowania.
    Dlatego wychodzę z założenia, że jak można, to staram się nie dokładać sobie
    (i innym) zmartwień.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 34. Data: 2014-09-01 21:49:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-01 20:28, Pszemol wrote:

    > Masz jakieś namiary na te normy budowlane?

    2,30 szerokości. Zdaje się że rozporządzeni o warunkach technicznych
    jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-09-01 21:58:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-01 11:40, Bolko wrote:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    IMHO powody są różne - w (nie do końca) losowej kolejności:

    - parkuje jak się da, to znaczy jest luka to wjeżdzasz, nikt na linie
    nie patrzy - potem ci z boków odjeżdzają i ten jednen wygląda jak dupa
    na linii;)

    - Jeździł matizem, teraz ma suva albo pikapa, ale umiejętnosci
    parkowania zostały na poziomie matiza.

    - Jest bardzo przywiązany do swojej bryki i boi się, żeby nikt mu nie obił.

    - Jest głupkiem i musi mieć miejsce, żeby otworzyć wierzeje na oścież a
    że samochod duży to i wrota duże,

    - U niego na wiosce pod sklepem jest dużo miejsca i każdy parkuje jak
    wyżej i biedak nie rozumie, że w mieście parkuje się na mejscu
    parkingowym a nie na polu.

    - Jest z szybkiego awansu społecznego i uważa że jego pozycja społeczna
    jest tym wyższa im bardziej oscentacyjnie ma w dupie innych (w jego
    mniemaniu gorszych)

    - ma krótkiego,

    - nie ma wcale bo jest przeciwnej płci;)

    ... sam nie wiem co jeszcze;)

    Shrek.

  • 36. Data: 2014-09-01 23:29:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?

    To bardzo proste. Samochód jest otoczony polem siłowym jego/jej ego,
    które jakże skutecznie oddziela jego/ją od pospólstwa. Przy parkowaniu
    uwzględnia ten dodatkowy obszar, by nie stykać się z biedną
    rzeczywistością.

    --
    Yogi(n)

  • 37. Data: 2014-09-02 05:18:40
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-01 o 11:40, Bolko pisze:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]
    A nie lepiej zawsze parkować przy słupie albo przy ścianie?
    I nie parkować na 1. wolnym miejscu jak najbliżej celu tylko
    odjechać kawałek?

  • 38. Data: 2014-09-02 07:00:13
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A nie lepiej zawsze parkować przy słupie albo przy ścianie?
    Za mało ścian i słupów dla wszystkich chętnych. :)
    > I nie parkować na 1. wolnym miejscu jak najbliżej celu tylko
    > odjechać kawałek?
    A do tego to trzeba już wygonić ołów z d. i mieć odrobinę oleum w głowie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 39. Data: 2014-09-02 08:47:08
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-01, o godz. 18:51:09
    "P.B." <p...@w...pl> napisał(a):

    > Są na to odpowiednie normy budowlane. Liczone na matiza niestety. W
    > focusie jakoś sobie radzę, ale nieco większy peugeot 406 zwykle
    > wystaje mi z każdej strony.

    Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia
    12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    2.30x5.00 dla miejsc prostopadle do jezdni i 2.30x6.00 dla równoległych
    oraz 3.60x5.00 i 3.60x6.00 dla miejsc dla inwalidów. Plus w
    przypadku miejsca w garażu musi być jeszcze być jeszcze 0.50m między
    ścianą/słupem i samochodem.

    Na wielu parkingach jest poza szerokością problem z długością miejsc
    parkingowych. Moje auto które ma 4.45 najczęściej mieści się na długość
    "na styk" w obrysie - zwłaszcza dotyczy to parkingów naziemnych pod
    sklepami.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2014-09-02 08:47:16
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Jak zaparkujesz 100 m od wejścia, do będziesz w okolicy sam i nikt Ci auta
    > nie poobija.
    > A spacerek przyda się na zdrowie - dla ciała i dla portfela.

    Ja praktycznie zawsze parkuję na drugim końcu parkingu od wejścia,
    oczywiście tak żeby
    w promieniu 10 metrów nie było żadnego auta, a potem przychodzę i na
    sąsiednich miejscach
    już coś stoi. Jak ludzie widzą samotne auto to muszą koniecznie zaparkować
    obok...

    A z drugiej strony obijanie aut na parkingu to aż taka norma ?