  • 41. Data: 2014-09-02 09:14:57
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-01 o 18:23, Pszemol pisze:
    > "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote in message
    >
    > Wyślij... Ocenimy razem czy te 2 miejsca to są realne czy wirtualne
    > tylko bo developer jeździł Matizem i myslał że nie będzie problemu
    > zmieścić dwa Matizy między tymi filarami :-)
    > Ktoś kto jeździ BMW X5 może myślał że miejsce jest jedno i ktoś
    > się pomylił malując pas między tymi filarami :-))

    A proszę uprzejmie. Ciasno?

    http://postimg.org/image/p9adoxpf7/

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2014-09-02 09:24:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-02 09:14, Miroo wrote:

    > A proszę uprzejmie. Ciasno?
    >
    > http://postimg.org/image/p9adoxpf7/

    Eee tam. Miały być super fury;)

    Shrek

  • 43. Data: 2014-09-02 09:31:21
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 08:47:08 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > 2.30x5.00 dla miejsc prostopadle do jezdni

    406 ma 176 cm szerokości, czyli jeżeli na miejscu obok stoi identyczne
    auto, to pomiędzy nimi zostaje 54 cm odstępu. Wsiąść się da, ale niech
    tylko jeden nie stanie idealnie w liniach to już jest dramat. Mercedes ML
    ma 191 cm, czyli jak staną dwa obok siebie, to 39 centymetrów mają od drzwi
    do drzwi - to już trzeba szczuplutkim być :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 44. Data: 2014-09-02 10:09:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 15:34, Miroo pisze:

    > A chcesz fotkę, gdzie są tylko 2 miejsca do parkowania między
    > filarami, a auto stoi dokładnie na środku? :)
    >
    > Pozdrawiam

    Być może ktoś parkował gdy na parkingu były zaparkowane dwa jednoślady.
    Dlaczego od razu zarzucać komuś w ciemno złą wolę?

  • 45. Data: 2014-09-02 10:09:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 15:12, WOJO pisze:
    > O to by można było się przecisnąć obok wózkiem z zakupami. :)
    > Zostawia miejsce, bo lubi mieć rysy przez całą długość auta, a nie
    > tylko punktowe "wgniotki" od za szeroko otwartych drzwi.
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    Naprawdę przerysowałbyś komuś auto tylko z powodu że nie było
    zaparkowane w obrębie wyznaczonych linii?

  • 46. Data: 2014-09-02 10:26:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Miroo wrote:

    > A proszę uprzejmie. Ciasno?
    >
    > http://postimg.org/image/p9adoxpf7/

    spokojnie jeszcze się po jednym z obu stron zmieści :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2014-09-02 10:28:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    ww wrote:

    > Ja praktycznie zawsze parkuję na drugim końcu parkingu od wejścia,
    > oczywiście tak żeby
    > w promieniu 10 metrów nie było żadnego auta, a potem przychodzę i na
    > sąsiednich miejscach
    > już coś stoi. Jak ludzie widzą samotne auto to muszą koniecznie zaparkować
    > obok...

    grawitacja :)

  • 48. Data: 2014-09-02 11:36:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-02, o godz. 09:24:11
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Eee tam. Miały być super fury;)

    U mnie pod chałupą sąsiad z naprzeciwka zaparkował tak Mini pośrodku
    zatoki na 4 samochody. I pojechał na 2 tygodnie na urlop. Telefonu nie
    odbierał. Zaparkował na terenie spółdzielni gdzie nie można go było
    legalnie odholować. A po powrocie się żalił jakie to ludzie złośliwe.
    Ale usuwanie rys z lakieru, zakup nowych opon i lusterka nauczyły go
    parkowania. Uprzedzając - nie wiem kto mu auto zdewastował. Ochrona nie
    namierzyła sprawców, policja też nie. I było to jedyne auto uszkodzone
    na parkingu przez ponad 9 lat jak tam mieszkam. Inna sprawa że sąsiad z
    tych co lubią kombinować. Czynsz w spółdzielni zaczął płacić po wyroku
    sądu - "bo po co wcześniej?". Prąd też mi kiedyś pomyłkowo odłączyli od
    mojego a nie od jego licznika. ;-)

    Zdrówko

  • 49. Data: 2014-09-02 12:13:56
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    pwz pisze:

    > I trzęsie się słusznie. Ja nie mam super-fury, parkuję w liniach, a auto
    > poobijane prawie przy każdej wizycie w hipermarkecie... :-\
    > pwz

    coż ... skoro parkujesz na liniach to sąsiad ma problem otworzyć drzwi

  • 50. Data: 2014-09-02 12:55:23
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-09-02 12:13, MichałG pisze:

    > coż ... skoro parkujesz na liniach to sąsiad ma problem otworzyć drzwi

    "W liniach" - mieszcząc się pomiędzy liniami, skrót myślowy taki. Rozumiesz?
    pwz