  • 61. Data: 2014-09-03 13:42:01
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 03/09/14 10:28, pwz wrote:
    > z wózkiem wyładowanym zakupami i dwójką małych dzieci nie biegać wśród
    > samochodów

    Nie lepiej kupować z dowozem? Sporo już takich firm i sklepów...

    --
    Alf/red/

  • 62. Data: 2014-09-03 15:39:31
    Od: babel77 <b...@o...pl>

    W dniu 2014-09-03 o 13:42, Alf/red/ pisze:

    > Nie lepiej kupować z dowozem? Sporo już takich firm i sklepów...

    No i dostawać towar z jednodniowym terminem przydatności do spożycia
    (przeważnie).

    A parkować to trzeba umić i mieć trochę wyobraźni.

  • 63. Data: 2014-09-03 20:01:20
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...DALEJWIESZCO>

    W dniu 01.09.2014 13:10, Trybun pisze:

    > Bardzo chętnie, przyczyn może oczywiście być dużo,
    [ciach]

    Ooo właśnie :) Czasami wystarczy spojrzeć z innej strony i już
    wyjaśnienie staje się banalnie proste... co nie znaczy, że brak
    staranności-dokładności jeżeli komuś ona uprzykrza życie jest ok.

    Np. Czy to, że od 2tyg. nie używam kierunkowskazu i wszędzie się
    wypycham znaczy, że mam każdego w d****!? Wcale nie... po prostu
    instalacja robi mi gdzieś zwarcie i bezpiecznik od kierunków ciągle mi
    wywala :) Proste! :)

  • 64. Data: 2014-09-03 20:33:38
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day Mon, 1 Sep 2014 02:40:42 -0700 (PDT), Bolko wrote:

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]

    Mercedesy tak mogą.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."

  • 65. Data: 2014-09-04 17:32:27
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.09.2014 13:42, Alf/red/ pisze:
    > Nie lepiej kupować z dowozem? Sporo już takich firm i sklepów...

    Czasem człowiek potrzebuje obiad zrobić od ręki a nie w okolicach 22 a
    może i jutro (w zależności jakie są akurat terminy dostawy) i nie chce
    być uwiązany do domu jak chłop do roli przez 4 godziny, bo taki mają
    rozrzut kurierzy dowożący.

    p. m.

  • 66. Data: 2014-09-05 18:36:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 1 Sep 2014 17:31:50 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jak zaparkujesz 100 m od wejścia, do będziesz w okolicy sam i nikt Ci auta
    >nie poobija.

    Nie mów "hop". Mnie nowego Transita przerysował gość pod ursynowskim
    realem. Zaparkowany 100 metrów od wejścia, a ten akurat musiał obok
    przyparkować. Zresztą to auto było pechowe, bo dwa tygodnie później, w
    Łodzi, ten sam bok został przerysowany przez MANa manewrującego po
    tereni firmy, w której akurat byłem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 67. Data: 2014-09-08 22:07:15
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >W dniu 2014-09-02 21:49, megrimsES pisze:
    > (...)
    >
    > A ja wolę stanąć możliwie jak najbliżej drzwi, aby z wózkiem wyładowanym
    > zakupami i dwójką małych dzieci nie biegać wśród samochodów po całym
    > parkingu. ICMPZ?
    > pwz

    ehhh, kiedy w koncu zrobia "zrob zakupy nie wysiadajac z samochodu"...
    jedzenie i kino juz jest :)

  • 68. Data: 2014-09-11 13:40:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.09.2014 22:07, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "pwz"<p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ehhh, kiedy w koncu zrobia "zrob zakupy nie wysiadajac z samochodu"...

    To by była super sprawa. Wyklikuję sobie w pracy zawartość zakupów, po
    drodzę wpadam do "zakupowego KFC drive" i przez okienko mi podają, albo
    do bagażnika ładują - whatever.

    > jedzenie i kino juz jest:)

    Gdzie jest kino samochodowe w PL?

    p. m.

  • 69. Data: 2014-09-11 13:44:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-11, m <m...@g...com> wrote:

    > To by była super sprawa. Wyklikuję sobie w pracy zawartość zakupów, po
    > drodzę wpadam do "zakupowego KFC drive" i przez okienko mi podają, albo
    > do bagażnika ładują - whatever.

    <http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,14914558
    ,Siec_Tesco_uruchomila_pierwszy_punkt_drive_thru_z.h
    tml>

    --
    Artur
    ZZR 1200