  • 1. Data: 2010-10-04 11:56:35
    Temat: Passat R36.
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Witam grupowiczów.
    Znajomy interesuje się samochodem, który znajduje się w ogloszeniu:
    http://otomoto.pl/volkswagen-passat-r36-3-6-300km-be
    zwypadkowy-C14613691.html

    Czy ktoś z grupowiczów ogladal moze ten egemplarz i moglby napisac jaki jest
    stan techniczny ?
    Czy ktoś moglby wyrazic swoje opinie na temat wersji R36 ??
    Czy jet to wersja jakas specjalnie awaryjna ??
    Mile widziane wszelkie uwagi :)

    Mniejsza o spalania, bo z tym sie liczy :)

    Z gory dziekuje :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-04 20:53:57
    Temat: Re: Passat R36.
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "[Cichy]" wrote:
    > Czy ktoś moglby wyrazic swoje opinie na temat wersji R36 ??
    > Czy jet to wersja jakas specjalnie awaryjna ??

    R36 to w prostej linii spadkobierca starego dobrego VR6, dokładniej
    jest to VR6 24v z mniejszym kątem rozwarcia od R32/VR6.

    Mój mechanik poleca ten motor, podobno bardzo fajny i nie jest
    nawet jakoś specjalnie awaryjny (tak jak 2.8 v6 i R32...).

    Znajomy właśnie jest na etapie dopieszczania R36 w Golfie MK3 US. :D

    A Passacik ładny, przynajmniej ze zdjęć. Takie rodzinne kombi
    z pazurem. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter