  • 1. Data: 2010-10-04 12:44:38
    Temat: Warszawa - Łask - pchać się przez Łódź?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Wybieram się w najbliższą sobote do Łasku - muszę być na miejscu na 16:00.

    Trasa - dwie alternatywy:

    1. DK2 do Łowicza, dalej DK14.
    2. DK8 do Piotrkowa dalej DK12

    Którą wybrać?

    Zdecydowanie wolałbym wariant 1. Pytanie w związku z tym, czy w Łodzi nie ma
    jakichs remontów, objazdów na trasie, coby spokojnie i w przewidywalnym
    czasie przejechać bez kluczenia po obcym mieście? Czy trasa jest dobrze
    oznakowana, by się nie pogubić?

    Oba warianty to około 170-180 km. Wiec szacuję, że w 3,5 h się wyrobię,
    biorąc margines na nieprzewidziane okoliczności. Mam rację, czy lepiej
    jechac wcześniej?

  • 2. Data: 2010-10-04 12:51:28
    Temat: Re: Warszawa - Łask - pchać się przez Łódź?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-04 12:44, Vlad The Ripper pisze:
    > Oba warianty to około 170-180 km. Wiec szacuję, że w 3,5 h się wyrobię,
    > biorąc margines na nieprzewidziane okoliczności. Mam rację, czy lepiej
    > jechac wcześniej?

    Witaj, z łowicza kieruj się na piątek, z piątku na zgierz, w zgierzu
    odbijasz na konstantynów łódzki (omijasz w ten sposób łódź) a droga z
    łowicza na zgierz jest bardzo dobra i nie ma tam żadnych korków.
    (czasami przed zgierzem ale to sporadycznie)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-10-04 12:59:26
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał

    > odbijasz na konstantynów łódzki (omijasz w ten sposób łódź)

    to juz wiem skad te korki u mnie na wsi rano.

    Protz

  • 4. Data: 2010-10-04 18:27:40
    Temat: Re: Warszawa - Łask - pchać się przez ŁódĽ?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Oct 2010 12:44:38 +0200, "Vlad The Ripper"
    <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:

    >Zdecydowanie wolałbym wariant 1.

    Ja wolę wariant nr 2. Na wylocie z Łodzi w kierunku Łasku jest remont
    drogi (Pabianicka). Jak nie wiesz jak to ominąć, to masz szansę na
    spory korek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-10-05 08:05:10
    Temat: Re: Warszawa - Łask - pchać się przez ŁódĄ?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:u10ka6djnjc8ampudtipo50ba53fdfr3ot@4ax.com...

    > Ja wolę wariant nr 2. Na wylocie z Łodzi w kierunku Łasku jest remont
    > drogi (Pabianicka). Jak nie wiesz jak to ominąć, to masz szansę na
    > spory korek.

    Dzięki wszystkim za pomoc i informacje.