  • 1. Data: 2019-04-11 17:40:04
    Temat: Pasy z tyłu mazdy 6 rocznik 2002
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Gdy na tylnej kanapie jest fotelik dla starszego dziecka
    co powoduje że pasy są wyciągnięte tak z 10-20 centymetrów.
    Pasy się blokują i muszą pas wyciągnąć z fotelika, wciągnąć CAŁY
    do urządzenia zwijającego i potem bez problemów wychodzą.
    Wczoraj wyciągnąłem fotelik i próbowałem coś robić ale generalnie pasy
    chodzą bez problemów.
    Jeden warunek muszą być zwinięte do końca.

  • 2. Data: 2019-04-11 22:48:38
    Temat: Re: Pasy z tyłu mazdy 6 rocznik 2002
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-11 o 17:40, Bolko pisze:
> [...]
    > chodzą bez problemów.
    > Jeden warunek muszą być zwinięte do końca.

    Powodem jest, że to marka japońska. W niemieckich jest inaczej.

  • 3. Data: 2019-04-19 10:28:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-11 17:40, Bolko wrote:
> [...]
    > chodzą bez problemów.
    > Jeden warunek muszą być zwinięte do końca.

    w niektorych markach wyciagajac pas do konca przestawiasz sie miedzy
    trybem pasazerskim (normalnym) a fotelikowym (pas sie tylko zwija)

    w instrukcji bedziesz mial rozpisane co i jak