  • 11. Data: 2014-09-02 10:33:24
    Temat: Re: Patent na stopke boczna?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-02, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A jak dobrze pokombinuje z tym stojakiem to jeszcze sobie zrobi wheelie
    > bar z kółkami - dwa w jednym będzie:)

    Precle, jak zawsze bardzo pomocni :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-09-02 10:56:15
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Zrób jak w MZ,przy tylnej osi.zawsze możesz wozić ze sobą sztachetę do
    podparcia.

    Tomek
    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 13. Data: 2014-09-02 11:20:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-02 09:23, AZ pisze:

    > Gdybys skonczyl teorytyzowac i zaczal jezdzic to bysmy mogli pogadac,
    > a tak to...

    Hę?
    Czyli latka lecą a Ty dalej te same błędy? Niedobrze... No niedobrze.

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-09-02 11:22:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-02, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Hę?
    > Czyli latka lecą a Ty dalej te same błędy? Niedobrze... No niedobrze.

    Odezwij sie jak juz pojezdzisz czyms wiekszym niz GS500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-09-02 11:28:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-02 11:22, AZ pisze:

    > Odezwij sie jak juz pojezdzisz czyms wiekszym niz GS500.

    W sensie: "przestań mi wypominać moją niewłaściwą pozycję, bo mam silnik
    1200 i nie umiem na nim inaczej i gdybyś sam miał 1200 to byś zobaczył,
    jak to trudno na takim prawidłowo złożyć się w zakręcie"?

    Może i tak... ale po co jeździsz na czymś, co Cię przerasta?

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-09-02 11:37:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-02, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > W sensie: "przestań mi wypominać moją niewłaściwą pozycję, bo mam silnik
    > 1200 i nie umiem na nim inaczej i gdybyś sam miał 1200 to byś zobaczył,
    > jak to trudno na takim prawidłowo złożyć się w zakręcie"?

    Masz problem ze zrozumieniem "wiekszym niz GS500"?

    > Może i tak... ale po co jeździsz na czymś, co Cię przerasta?

    Przerasta to Ciebie rzeczywistosc, ale to czeste u internetowych
    teorytykow.

    --
    Artur
    ZZR 1200