  • 91. Data: 2013-09-08 19:50:55
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 08.09.2013 14:53, Krzysztof 45 wrote:

    > Widzisz, nie dali ci szansy tam ci się wypowiedzieć. Wszystkim by kopary
    > opadły.
    >
    > Ale wracając. Nie umniejsza faktowi że taki ze 140stką na 50ciu nadaje
    > sie na obserwacje do psychiatryka i to na koszt obserwowanego.
    > Wątpisz w to?

    No ale skąd 140? a nie 139, 230, nie 70?

  • 92. Data: 2013-09-08 19:50:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 18:09:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Skup się - raz, że się nie oburzałem, a dwa że nie na ograniczenie do
    > 10km/h wprost. Co do 50km/h na jednej z głównych dróg krajowych -
    > skoro jest potrzebne to jakoś mnie nie dziwi, tym bardziej że tam
    > zabudowany się zaczął, więc nie dorabiaj ideologii.

    > Mastiego zapytaj - on jeszcze STOP proponował.

    Ale ciebie pytam - gdzie jest granica absurdu ?
    Byloby 40, to bys pisal "inzynierowie wiedza lepiej" ?

    > Wolisz przesunięcie 'zabytków' i 50km/h?

    Te zabytki i tak przesuniete - za skrzyzowaniem znow 70.
    Ale czemu w ogole ograniczenie ?

    > Może jednak większość jest na tyle rozsądna, że nie potrzeba stawiać
    > świateł...

    No coz, wypadkow malo, ale ciekawe ile trzeba czekac w godzinach
    wiekszego ruchu na okazje ..

    J.

  • 93. Data: 2013-09-08 19:59:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 19:50, twardziejszy pisze:

    > No ale skąd 140? a nie 139, 230, nie 70?

    Tak wpadłeś i czytasz od środka wątku? Zacznij od początku to się dowiesz.
    --
    Krzysiek

  • 94. Data: 2013-09-08 20:01:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 19:24, masti pisze:

    > Załóż ciemne okulary bo Ci słońce mózg wypala.

    Daleki jestem od stawiania diagnozy, ale twój przypadek pomimo
    ewidentnych faktów, chyba jest jednostronnie niereformowalny.
    --
    Krzysiek

  • 95. Data: 2013-09-08 20:06:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 19:50, J.F. pisze:

    > Ale ciebie pytam - gdzie jest granica absurdu ?

    Skoro ja nie jestem autorem tych absurdów to czemu
    pod moim adresem to pytanie kierujesz?

    > Byloby 40, to bys pisal "inzynierowie wiedza lepiej" ?

    Nie mam szklanej kuli.

    > Te zabytki i tak przesuniete - za skrzyzowaniem znow 70.
    > Ale czemu w ogole ograniczenie ?

    Litości - skrzyżowanie w terenie zabudowanym (i to w sumie
    dość ruchliwe), a Ty pytasz czemu ograniczenie?
    Też się nawdychałeś tego absurdu? Jeszcze źle, że
    prędkość podniesiona na odcinku, gdzie można jechać spokojnie
    szybciej niż 50km/h?

    Sprawdź, blisko masz :>

  • 96. Data: 2013-09-08 20:09:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-08 20:06, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > Też się nawdychałeś tego absurdu? Jeszcze źle, że
    > prędkość podniesiona na odcinku, gdzie można jechać spokojnie

    Przyjrzyj się temu "zabudowanemu" z naciskiem na mierzenie
    odległości zabudowań od drogi.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 97. Data: 2013-09-08 20:18:45
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 08.09.2013 19:59, Krzysztof 45 wrote:

    > Tak wpadłeś i czytasz od środka wątku? Zacznij od początku to się dowiesz.

    W artykule na "wrocławskiej.pl" nie znalazłem takiej cyfry.

  • 98. Data: 2013-09-08 20:22:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Przyjrzyj się temu "zabudowanemu" z naciskiem na mierzenie odległości
    > zabudowań od drogi.

    Widziałem - no i?

  • 99. Data: 2013-09-08 20:59:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 20:18, twardziejszy pisze:
    > W artykule na "wrocławskiej.pl" nie znalazłem takiej cyfry.

    Bo skasowali komentarze.
    Ktoś w komentarzu napisał:
    Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h i na
    tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.

    --
    Krzysiek

  • 100. Data: 2013-09-08 21:11:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 20:59:52 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Bo skasowali komentarze.
    > Ktoś w komentarzu napisał:
    > Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h i na
    > tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.

    patrz pan to ten Wrocław jest w Skandynawii?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?