  • 131. Data: 2013-09-09 15:13:06
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: masti <g...@t...hell>

    owszem pisał: 140/50

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2013-09-09 15:16:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Czytam,
    Jeszcze raz
    > czytałem również komentarze, pod linkiem.
    Wykasowane od dawna.
    > Słowa nie było ile jechał motocykl.
    Ten motocykl, nie.
    > To twoje 140 to się z nieba wzięło.
    Nie masz racji.
    Jeszcze raz czytaj od początki wątek.
    > Miał.
    > No i?
    No i tak zapierdalał że nie zdążył użyć.
    --
    Krzysiek

  • 133. Data: 2013-09-09 15:22:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 15:13, masti pisze:

    > owszem pisał: 140/50

    Ale nie ten z wypadku matołku.

    --
    Krzysiek

  • 134. Data: 2013-09-09 15:23:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > podobnie jak za badanie wycieków oleju i paru innych spraw.

    tylko ze kapiacego oleju nei słychać...

  • 135. Data: 2013-09-09 15:38:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 15:22:49 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Ale nie ten z wypadku matołku.

    już Ci wykazałem, że pisałeś o tym. A Ty dalej swoje bzdury.

  • 136. Data: 2013-09-09 15:44:02
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 12:52:44 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
    > W dniu 2013-09-09 10:45, masti pisze:
    >
    > Co mnie obchodzą teraz wszyscy kierowcy samochodów? Omawiany jest
    >
    > wypadek konkretnego motocyklisty, który zapewne też miał roszczenia typu
    >
    > "z drogi frajerzy bo motocykle są wszędzie".

    Konkretnie to wypadek się zdarzył bo:
    a) motocyklista jechał za szybko
    b) kierowca samochodu wymusił pierwszeństwo.

    Reszta to już spekulacje i niepotrzebne bicie piany.

    /M

  • 137. Data: 2013-09-09 15:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-09 15:38, masti pisze:

    > już Ci wykazałem, że pisałeś o tym. A Ty dalej swoje bzdury.

    Gówno prawda.

    K:
    Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h.
    Zgadnijcie co z nim zrobili?
    Na tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.

    JF:
    Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac z powodu jednego wypadku ?

    K:

  • 138. Data: 2013-09-09 15:48:40
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Nie pogrążaj się.
    > Krzysiek nie pisał ile jechał motocykl.
    To może wyjaśnij co miał na myśli pisząc poniższe:

    "> A kto by tego przestrzegal,

    No właśnie dlatego jest trup. Trafił by trochę wyżej i trzy trupy.
    Co innego jechać tam 70-80 a co innego 180

    > Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac z powodu jednego wypadku ?

    Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    na 50tce."

    Odnosi się do tego konkretnego zdarzenia czy tylko tak pieprzy bez sensu?

    Ale czekaj, napisał, że wszyscy tam jadą około 100 więc może motocykl
    również miał tyle samo, co inne pojazdy.
    To może jednak jechał normalnie a puszkarz go nie zauważył?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 139. Data: 2013-09-09 15:49:49
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > tylko ze kapiacego oleju nei słychać...
    Za to można się na nim pięknie wyłożyć również na rowerze. O syfie na ulicy
    już nie wspomnę.
    Ale tobie to jak widać nie przeszkadza.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 140. Data: 2013-09-09 15:52:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 15:46:47 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Gówno prawda.

    następny co nieu umie czytać.
    "W dniu 2013-09-07 20:47, J.F. pisze:
    > trudno powiedziec - dach w tym kierunku raczej slaby, ale podloga tez
    > pogieta.

    I rozczłonkowany motocykl.

    > Ale jakie lusterka -

    To do kretyńskiego hasła.