  • 121. Data: 2013-09-09 10:38:20
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-08 18:41, masti pisze:

    > czyli 50kmh bo tak sobie ktoś wymyślił. A ja się pytam czemu?
    > jakoś w czasach gorszych hamulców i węższych dróg pewnie było tam 90.
    > Większość obecnych ograniczeń jest kompletnie bez sensu.

    Po temu, żeby jechali przewidywalnie i nie trzeba było takich pajaców
    jak ten z motocykla zeskrobywać z asfaltu. Niestety na niektórych to nie
    działa, ale tymi zajmuje się Darwin.

  • 122. Data: 2013-09-09 10:45:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 10:38:20 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Po temu, żeby jechali przewidywalnie i nie trzeba było takich pajaców
    > jak ten z motocykla zeskrobywać z asfaltu. Niestety na niektórych to nie
    > działa, ale tymi zajmuje się Darwin.

    Twierdzisz, że wszyscy kierowcy samochodów jadą przewidywalnie? To
    ciekawe skąd tyle wypadków spowodowanych przez samochody?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2013-09-09 12:52:44
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 10:45, masti pisze:

    > Twierdzisz, że wszyscy kierowcy samochodów jadą przewidywalnie? To
    > ciekawe skąd tyle wypadków spowodowanych przez samochody?

    Co mnie obchodzą teraz wszyscy kierowcy samochodów? Omawiany jest
    wypadek konkretnego motocyklisty, który zapewne też miał roszczenia typu
    "z drogi frajerzy bo motocykle są wszędzie".

  • 124. Data: 2013-09-09 13:12:12
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Twierdzisz, że wszyscy kierowcy samochodów jadą przewidywalnie? To
    > ciekawe skąd tyle wypadków spowodowanych przez samochody?

    Ciekawe jaki jest odsetek wypadków z udziałem motocyklistów do całkowitej liczby
    motocykli zarejestrwanych.
    Bo ile jeździ to pewnie będzie trudno ocenić.

    J.

  • 125. Data: 2013-09-09 13:26:39
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe jaki jest odsetek wypadków z udziałem motocyklistów do całkowitej
    > liczby motocykli zarejestrwanych.
    > Bo ile jeździ to pewnie będzie trudno ocenić.
    Ciekawe to są statystyki ile wypadków jest spowodowanych przez kierowców
    samochodów w których biorą udział motocykle.

    Możesz je sprawdzić na stronie policji.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 126. Data: 2013-09-09 14:46:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 10:07, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Masz szklaną kulę?
    > Skąd wytrzasnąłeś taką prędkość?

    Trzeci zdziwiony LOL
    Zacznij czytać ze zrozumieniem i od początku to się dowiesz.

    > Pewnie dziadzio wyjechał motocyklowi przed samo koło. Na żadnym zdjęciu
    > nie widać śladów hamowania.

    A miał sprawne hamulce?

    --
    Krzysiek

  • 127. Data: 2013-09-09 14:57:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 13:12:12 +0200 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > Ciekawe jaki jest odsetek wypadków z udziałem motocyklistów do
    > całkowitej liczby motocykli zarejestrwanych. Bo ile jeździ to pewnie
    > będzie trudno ocenić.

    sprawdź sobie leniwcze. te statystyki były setki razy podawane.

  • 128. Data: 2013-09-09 14:58:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 12:52:44 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Co mnie obchodzą teraz wszyscy kierowcy samochodów? Omawiany jest
    > wypadek konkretnego motocyklisty, który zapewne też miał roszczenia typu
    > "z drogi frajerzy bo motocykle są wszędzie".

    a może dziadek z bocznej powiedział, zę on tu był pierwszy a jakiś
    pierdopęd niech spada? nastepny ekspierd się znalazł

  • 129. Data: 2013-09-09 14:59:53
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeci zdziwiony LOL
    > Zacznij czytać ze zrozumieniem i od początku to się dowiesz.
    Czytam, czytałem również komentarze, pod linkiem.
    Słowa nie było ile jechał motocykl.
    To twoje 140 to się z nieba wzięło.

    > A miał sprawne hamulce?
    Miał.
    No i?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 130. Data: 2013-09-09 15:01:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-09 14:59, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Czytam, czytałem również komentarze, pod linkiem.
    > Słowa nie było ile jechał motocykl.
    > To twoje 140 to się z nieba wzięło.

    Nie pogrążaj się.
    Krzysiek nie pisał ile jechał motocykl.