  • 21. Data: 2013-09-08 09:07:49
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu sobota, 7 września 2013 18:57:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > "gdy skręcający w ul. Wilanowską osobowy nissan wymusił pierwszeństwo na
    >
    > jadącym od strony Długołęki w kierunku centrum Wrocławia motocykliście"
    >

    > jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?

    Kolejne zdanie z tego artykułu zdaje się wyjaśniać przyczynę wypadku, ale
    najwyraźniej dla Ciebie ten cytat byłby już niewygodny:
    "Według świadków motocyklista jechał jednak z bardzo duża prędkością."

    Pozdrawiam
    MK

  • 22. Data: 2013-09-08 09:22:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 00:07, PlaMa pisze:
    > W dniu 2013-09-07 19:59, Artur Maśląg pisze:
    >
    > /cut/
    >
    > T N I J C I E K * * * A C Y T A T Y ! ! !

    Newsowa kultura - pozwolisz, że to ja będę decydował
    które cytaty są istotne, a które nie.

  • 23. Data: 2013-09-08 09:23:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nie potrzeba zgody

    Oj nie. Jest tylko domniemanie zgody. Ewentulny sprzeciw uniemożliwia
    pobranie.

  • 24. Data: 2013-09-08 09:25:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com>

    > A powinniśmy sobie pozwalać na takie marnotrawstwo?

    A twoje organy, że chcesz o nich decydować ? O swoich jak rozumiem
    zdecydowałeś a o cudzych decydują inni.

  • 25. Data: 2013-09-08 09:29:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    > zniszczeń na pięćdziesiątce?
    > Ogólnie to też przestroga dla kierowców jednych i drugich i dla
    > rodziców gówniarzy którzy jeszcze zamiast mózgu mają sieczkę a pod
    > jajami mają lub mieć chcą 150-200KM.

    po pewnym programie w Radiu TokFM zacząłem dokładniej zwracać uwagę na
    motocyklistów porószającyh sie po naszych drogach i niestety muszę
    stwierdzić że jadący nawet nei zgodnie z przepisami ale choćby zgodnie ze
    zdrowym rozsądkiem motocyklista jest ewenementem na naszych drogach.

    praktycznie wszystcy jeżdżą sporo szybciej niż samochody które zwykle jadą
    szybciej niż ograniczenia, praktycznie wszystcy jeżdżą brawurowo slalomy
    miedzy samochodami.

    Nikt mnie już nie przekona że motocykliści to zdrowi umysłowo ludzie, jedyni
    którzy jeżdżą normalnie to jeźdcy na wielkich ciężkich motorach typu
    harleyopodobnych, tak oni jadą sobie zwykle luzacko często wolniej niż
    samochody, ale ilu takich sie spotyka?

  • 26. Data: 2013-09-08 09:38:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-07 18:57, masti pisze:
    > "gdy skręcający w ul. Wilanowską osobowy nissan wymusił pierwszeństwo na
    > jadącym od strony Długołęki w kierunku centrum Wrocławia motocykliście"
    >
    > jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?

    I tu jest pewnie całe sedno (oprócz prędkości oczywiście).
    Napisano że wymusił pierwszeństwo a on zapewne zachował się jak normalny
    kierowca. Rozejrzał się, spojrzał w lusterka i nie widział nikogo komu
    by mógł przeszkodzić w tym miejscu przy tych ograniczeniach i tych
    warunkach.
    Wiem... Oczywiście mógł wziąć jeszcze poprawkę na nisko przelatujące UFO
    z prędkością "łorp3" :-)

    PS. Wyobraźcie teraz sobie ruch na drogach jak wszyscy zamierzający
    wykonać manewr będą go dostosowywać do "ewentualnie mogących się pojawić
    pędzących strzał 150km/h"

  • 27. Data: 2013-09-08 10:20:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?
    > 82aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.154962,17.125583&spn=0.0071
    87,0.053515&sll=51.171527,17.167661&sspn=0.007897,0.
    018582&oq=wilanowska&t=h&hnear=Wilanowska,
    > +Wroc%C5%82aw,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%
    > 85skie&z=15&layer=c&cbll=51.154974,17.133563&panoid=
    XKwYTlSiaqQpdVPAh2IWzA&cbp=11,280.52,,0,-1.79
    > kompletnie bezsensowna ta piećdziesiątka

    ALe znasz przyczynę jej postawienia ? Droga ta z założenia ma 70
    km/h. Wszyscy (łącznie ze mną) jadą tam powyżej 100. To
    skrzyżowanie to wjazd/wyjazd z dużego osiedla. Skręcających w
    osiedle i z osiedla jest naprawdę bardzo dużo. Ten skręt w/z
    osiedla można porównać w kwestii bezpieczeństwa do skręcenia w
    lewo albo włączenia się do ruchu na gierkówce przed zrobieniem z
    niej S.

    W jaki inny sposób niż postawieniem 50 chciałbyś tam zwiększyć
    bezpieczeństwo ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 28. Data: 2013-09-08 10:32:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-08 09:29, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > typu harleyopodobnych, tak oni jadą sobie zwykle luzacko często wolniej
    > niż samochody, ale ilu takich sie spotyka?

    Bo zwyczajnie taka jazda jak napisałeś w ich wykonaniu jest niemożliwa :)

    Lewis

  • 29. Data: 2013-09-08 10:37:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Sep 2013 16:57:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jaką sieczkę miał w głowie wymuszający?

    Jest sporo miejsc, gdzie samochodu czy motocykla jadacego 2,5x szybciej niz
    dozwolona predkosc po prostu nie zauwazysz na czas i formalnie moze dojsc
    do wymuszenia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 30. Data: 2013-09-08 11:17:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 00:07:49 -0700 osobnik zwany Marcin
    Kiciński napisał:

    > Kolejne zdanie z tego artykułu zdaje się wyjaśniać przyczynę wypadku,
    > ale najwyraźniej dla Ciebie ten cytat byłby już niewygodny: "Według
    > świadków motocyklista jechał jednak z bardzo duża prędkością."

    uwielbiam "ekspertów" co na podstawie paruzdaniowego artykułu z sezonu
    ogórkowego potrafią ustalić cały przebieg wypadku. Zatrudnij sie w CSI

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?