  • 81. Data: 2013-09-08 18:23:15
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 16:02:34 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie wiem, mastiego zapytaj, on proponował 10km/h i STOP.

    a dlaczego 50? a nie 10? albo 100? poza twoim widzimisię?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2013-09-08 18:25:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 14:53:09 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Widzisz, nie dali ci szansy tam ci się wypowiedzieć. Wszystkim by kopary
    > opadły.

    to twój teren. Nie dyskutuję na forach

    > Ale wracając. Nie umniejsza faktowi że taki ze 140stką na 50ciu nadaje
    > sie na obserwacje do psychiatryka i to na koszt obserwowanego. Wątpisz w
    > to?

    czasem tak czasem nie. Jedynym uzasadnieniem ograniczenia tam jest
    debilizm wyjeżdżajacych z boku.
    Co do psychiatryka to prędzej widzę tam miejsce dla domorosłych ekspertów
    z założoną z góry tezą.

  • 83. Data: 2013-09-08 18:29:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 18:23, masti pisze:

    > a dlaczego 50? a nie 10? albo 100? poza twoim widzimisię?

    Wcześniej jest 70km/h, później jest zabudowany - 50km/h jest
    w tym miejscu sensowną sugestią, że jednak zwolnić należy.
    Możesz sobie bredzić między 10 a 100, ale to niczego nie
    wnosi.

  • 84. Data: 2013-09-08 18:41:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 18:29:41 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Wcześniej jest 70km/h, później jest zabudowany - 50km/h jest w tym
    > miejscu sensowną sugestią, że jednak zwolnić należy. Możesz sobie
    > bredzić między 10 a 100, ale to niczego nie wnosi.

    czyli 50kmh bo tak sobie ktoś wymyślił. A ja się pytam czemu?
    jakoś w czasach gorszych hamulców i węższych dróg pewnie było tam 90.
    Większość obecnych ograniczeń jest kompletnie bez sensu.

  • 85. Data: 2013-09-08 18:58:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 18:25, masti pisze:

    > czasem tak czasem nie. Jedynym uzasadnieniem ograniczenia tam jest
    > debilizm wyjeżdżajacych z boku.
    > Co do psychiatryka to prędzej widzę tam miejsce dla domorosłych ekspertów
    > z założoną z góry tezą.

    Uszkodzenia przy 50km/h
    http://foto.scigacz.pl/gallery/publikacje/Crash_test
    _motocykla_w_PIMOT/_Rezultat_testu_zderzeniowego_mot
    ocykla_i_samochodu.jpg

    A tu z wypadku.
    http://d.polskatimes.pl/k/r/1/a3/73/522b2b8c622e8_p.
    jpg?1378628087
    Do tego jeszcze dobra jest fota pokazująca siłe uderzenia z fragmentem
    motocykla który leży około 20m dalej w trawie.

    O jakich tezach i czyich debilizmach prawisz?

    --
    Krzysiek

  • 86. Data: 2013-09-08 18:59:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 18:58:06 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]
    > motocykla który leży około 20m dalej w trawie.
    >
    > O jakich tezach i czyich debilizmach prawisz?

    O twoich wymysłach. Właśnie po raz kolejny usiłujesz udowodnić, ze wiesz
    co się tam stało.

  • 87. Data: 2013-09-08 19:03:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 18:41, masti pisze:

    > czyli 50kmh bo tak sobie ktoś wymyślił. A ja się pytam czemu?

    Argumentację już poznałeś.

    > jakoś w czasach gorszych hamulców i węższych dróg pewnie było tam 90.

    Kombinujesz jak koń pod górę - w tamtych czasach jeszcze nie było
    tam osiedli, a miasta się rozrastają.

    > Większość obecnych ograniczeń jest kompletnie bez sensu.

    Omawiany przykład (zresztą nie pierwszy i nie ostatni)
    pokazuje dość czytelnie, że Twoja opinia jest bezpodstawna.

  • 88. Data: 2013-09-08 19:06:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 18:59, masti pisze:

    > O twoich wymysłach. Właśnie po raz kolejny usiłujesz udowodnić, ze wiesz
    > co się tam stało.

    Przecież to jasne jak słońce. Co tu udowadniać? Wszystko widać.

    --
    Krzysiek

  • 89. Data: 2013-09-08 19:13:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 19:03:23 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Argumentację już poznałeś.

    nie było żadnej argumentacji poza 50kmh zeby pokazać, zę ma jechać
    wolniej. a cały czas nie odpowiedziałeś dlaczego 50?

> [...]
    >
    > Omawiany przykład (zresztą nie pierwszy i nie ostatni) pokazuje dość
    > czytelnie, że Twoja opinia jest bezpodstawna.

    Pokaż podstawy Twojego widzimisię. Konkretne.

  • 90. Data: 2013-09-08 19:24:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 19:06:17 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Przecież to jasne jak słońce. Co tu udowadniać? Wszystko widać.

    Załóż ciemne okulary bo Ci słońce mózg wypala.