  • 11. Data: 2010-04-25 16:11:33
    Temat: Re: [Pištkowo] Wspinaczka koparkš
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 15:52:49 +0200, Irek N. wrote:

    >Niekoniecznie. Dwa kanały wysokociśnieniowe i kilka sygnałów sterujących
    >spokojnie wystarcza.

    Nawet jeden wysokocisnieniowy, ale wtedy tych sterujacych przybywa ..

    J.

  • 12. Data: 2010-04-25 20:59:05
    Temat: Re: [Pi?tkowo] Wspinaczka kopark?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nawet jeden wysokocisnieniowy, ale wtedy tych sterujacych przybywa ..

    Bez przesady, gdzieś musi wracać :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2010-04-25 22:54:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 20:59:05 +0200, Irek N. wrote:

    >Bez przesady, gdzieś musi wracać :)

    Ale wraca niskocisnieniowym :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-04-25 23:17:58
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    J.F. pisze:

    > Ale wraca niskocisnieniowym :-)

    Coś w tym jest, coś w tym jest :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2010-04-26 17:44:33
    Temat: Re: [Piątkowo] Wspinaczka koparką
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Naped przenoszony jest hydraulicznie, a samo zasilanie zrealizowane jest
    > na "obrotnicy" - elemencie, ktory moze sie krecic 360st, a posiada
    > system kanalow olejowych, przez ktore podawane jest cisnienie na
    > gasienice, kolka czy tez hydraulike dodatkowa jak np. spych.
    > Sterowanie odbywa sie "u gory"

    Tyle to my wiemy, jak to fizycznie wygląda, jak jest uszczelniane?

  • 16. Data: 2010-05-08 13:09:55
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-04-26 17:44, nadir pisze:

    > Tyle to my wiemy, jak to fizycznie wygląda, jak jest uszczelniane?

    Jakby to wytlumaczyc. Jest obudowa z walkiem w srodku. Ow walek posiada
    "frezy" wokół swojej osi oraz kanaly olejowe. Kazdy frez sluzy do
    przesylania oleju dla kazdego podelementu hydraulicznego. W gornej
    czesci walka znajduja sie przylacza hydrauliczne. Obudowa rowniez
    posiada "frezy" w wewnetrznej czesci, tam, gdzie pracuje walek. Do
    kazdego frezu doprowadzony jest kanal olejowy zakonczony przylaczem.
    Frezy pomiedzy soba uszczelnianie sa oringami oraz teflonowymi
    uszczelniaczami, rzadko siemeringami umiesczonymi na walku.
    Niestety nie pracuje juz w serwisie, wiec nie jestem w stanie pokazac
    schematu przykladowej obrotnicy, mozna poszukac na google.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE