  • 11. Data: 2018-03-20 19:09:17
    Temat: Re: Pierwsza ofiara śmiertelna autonomicznego samochodu
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Jak stworzysz dziecko sadyste morderce to nie odpowiadasz za to co zrobi. Zabil
    samochod to samochod do uspienia.

    Jak twoje dziecko zabije, to dowiesz się, że to wina samochodu.

  • 12. Data: 2018-03-20 19:56:37
    Temat: Re: Pierwsza ofiara
    Od: "Seneal" <l...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jak stworzysz dziecko sadyste morderce to nie odpowiadasz za to co zrobi.
    > Zabil samochod to samochod do uspienia.

    Zenek, co za herezje wypisujesz.
    To bóg stwarza człowieka. Czlowiek jest tylko narzedziem
    boga. Gdy bogu zdarzy sie brak
    to moze stworzyc dziecko sadystę mordercę.
    Kogo chcesz uspic ?

  • 13. Data: 2018-03-20 20:11:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Zenek, co za herezje wypisujesz.
    > To bóg stwarza człowieka. Czlowiek jest tylko narzedziem
    > boga. Gdy bogu zdarzy sie brak
    > to moze stworzyc dziecko sadystę mordercę.
    > Kogo chcesz uspic ?

    Aaachaaa... czyli psychopatyczny morderca w zasadzie zawsze jest
    niewinny, bo to Bóg miał usterkę jak go stwarzał. Nieźle, podoba mi się :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2018-03-20 20:12:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Co do Tesli to trochę naciągnęli. Tesla wielokrotnie upominała kierowcę,
    > on chyba film oglądał z tego co pisali.

    Tesla go upominała, on nie ragował, Tesla upominała ponownie, że
    sytuacja jest niebezpieczna, nie reagował, sytuacja robiła się coraz
    bardziej niebezpieczna, więc Tesla upominała, on nie reagował, więc
    Tesla co zrobiła? Wbiła się pod ciężarówkę. Jeśli nie reagował, na
    wielokrotne upomnienia, to Tesla mogła np. łagodnie zakończyć jazdę.
    Tesla wolała jednak wbić się pod ciężarówkę.

    > A o Uberze nic nie wiadomo. Jeżeli wskoczyła, zjechała tuż przed
    > maskę.... Teraz nic nie wiemy.

    Wiemy, że Uber przekraczał dozwoloną prędkość i nie próbował hamować.
    Możemy się domyślać, czy gdyby kierował człowiek, to kobieta by żyła. Bo
    np. kierowca widząc idącą mało pewnie kobietę uznałby, że jest ryzyko,
    że ona wejdzie na jezdnię i wcześniej by zwolnił, albo ją ominął.

  • 15. Data: 2018-03-20 22:09:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 08:21, Bolko pisze:

    https://fonplace.pl/autonomiczne-auto-ubera-nie-jest
    -winne-smierci-pieszego-w-wypadku/

    "Sylvia Moir z policji w Tempe mówi dla San Francisco Chronicle:

    Kierowca powiedział, że to było jak błysk, kiedy przed maską
    pojawiła się osoba. Pierwszym odczuciem kolizji był dźwięk zderzenia z
    autem.

    Mówi się, że pojazd poruszał się z prędkością 38 mil na godzinę w
    strefie 35 mph, gdy uderzył w 49-letnią Elaine Herzberg, kiedy
    prowadziła ona rower i postanowiła zmienić kierunek i wkroczyć na
    jezdnię. Szef policji dodaje, że po obejrzeniu nagrań z kamer z
    autonomicznego Volvo jest oczywiste, że trudno byłoby uniknąć kolizji w
    jakimkolwiek trybie. Niezależnie, czy auto byłoby prowadzone przez
    człowieka, czy przez komputer.

    Wydaje się więc, że nie jest to wina systemu autonomicznego auta, ale
    jest to pierwszy przypadek, kiedy pieszy ginie w incydencie z jego
    udziałem. Wiadomo, że w Arizonie wiele firm testuje swoje autonomiczne
    auta i to samo właśnie robi Uber. Technologia ta wciąż znajduje się w
    fazie rozwoju i testów.

    Pokazuje to jednak, że na chwile obecną system nie jest lepszy i
    bezpieczniejszy niż ludzki kierowca. Nie gwarantuje to bezpieczeństwa
    dla wszystkich uczestników ruchu, niezależnie od sytuacji, której nie
    jest w stanie przewidzieć nikt, ani komputer, ani najlepszy kierowca.
    Samochody Ubera pokonały już ponad dwa miliony mil w ciągu około trzech
    lat, a jest to dopiero drugi wypadek z ich udziałem."

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2018-03-20 22:33:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 08:21, Bolko pisze:
    > 18 marca miał miejsce pierwszy śmiertelny wypadek z udziałem samochodu
    autonomicznego na terenie Stanów Zjednoczonych. Co się stało, kto za to odpowie i
    jakie będą dalsze konsekwencje?

    > To się prędzej czy później musiało wydarzyć. Samochód autonomiczny potrącił
    pieszego, ze skutkiem śmiertelnym. Autonomiczny pojazd należący do Ubera,
    prawdopodobnie zmodyfikowana wersja Volvo XC90, potrącił kobietę w Stanach
    Zjednoczonych, w stanie Arizona, dnia 18 marca.

    Nigdy nie miałem zaufania do chińszczyzny...
    T.

  • 17. Data: 2018-03-21 07:53:54
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    T. pisze:

    > Nigdy nie miałem zaufania do chińszczyzny...
    > T.

    a skąd wiesz że ta kobieta była Chinką?

  • 18. Data: 2018-03-21 08:45:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 19:09, Poldek pisze:

    > Jak twoje dziecko zabije, to dowiesz się, że to wina samochodu.

    Albo denata.

  • 19. Data: 2018-03-21 09:10:09
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-03-20 o 19:05, Poldek pisze:

    > Z tego co czytałem, to samochód w ogóle nie próbował hamować.

    Nie było śladów hamowania a nie że nie próbował hamować.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 20. Data: 2018-03-21 09:31:19
    Od: p...@g...com

    --Nie było śladów hamowania a nie że nie próbował hamować.

    szeryf ogladal video z wypadku

    Uber's self-driving car showed no signs of slowing before fatal crash, police say