  • 21. Data: 2018-03-21 09:37:05
    Temat: Re: Pierwsza ofiara śmiertelna autonomicznego samochodu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Mar 2018 09:10:24 +0100, Robert Wańkowski

    > Co do Tesli to trochę naciągnęli. Tesla wielokrotnie upominała kierowcę,
    > on chyba film oglądał z tego co pisali.
    > A o Uberze nic nie wiadomo. Jeżeli wskoczyła, zjechała tuż przed
    > maskę.... Teraz nic nie wiemy.

    Bez znaczenia, za kierownicą siedział kierowca który miał nadzorować auto i
    to on, tak samo jak w przypadku Tesli, będzię poddawany ocenie przez sąd
    czy to wina jego, czy zmarłej kobiety. Nie auto czy system.

    Mam tylko nadzieję, że Uber poda do wiadomości przyczynę dlaczego system
    nie zareagował -- teoretycznie powinien uniknąć takiej sytuacji, bo ZTCW
    jest dalece bardziej zaawanswoany niż wspomagacz z Tesli.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2018-03-21 09:38:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Mar 2018 01:31:19 -0700 (PDT), p...@g...com

    > szeryf ogladal video z wypadku

    Jest gdzieś film w sieci?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2018-03-21 09:49:02
    Od: p...@g...com

    --Mam tylko nadzieję, że Uber poda do wiadomości przyczynę dlaczego system nie
    zareagował -- teoretycznie powinien uniknąć takiej sytuacji, bo ZTCW jest dalece
    bardziej zaawanswoany niż wspomagacz z Tesli.

    uber zaawansowany ? chyba w kradziezy danych :-)

    https://www.recode.net/2018/2/5/16974668/uber-alphab
    et-waymo-self-driving-trade-secrets

  • 24. Data: 2018-03-21 10:00:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Mar 2018 01:49:02 -0700 (PDT), p...@g...com

    > uber zaawansowany ? chyba w kradziezy danych :-)

    Umiałeś kiedyś czytać ze zrozumieniem? Że poprawnie pisać na newsy nigdy
    nie potrafiłeś, to akurat jasne. :P

    Odnosiłem się do porównania systemów a nie czy ktoś system robił sam,
    pożyczył czy ukradł. System na którym jeździł samochód Ubera był bardziej
    zaawansowany niż system Tesli.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2018-03-21 10:05:30
    Od: p...@g...com

    --System na którym jeździł samochód Ubera był bardziej zaawansowany niż system Tesli.

    masz jakies miarodajne porownanie ? bo jak dla mnie ukradziony soft wklejony do
    seryjnego auta innego producenta to lekka slabizna

  • 26. Data: 2018-03-21 10:58:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-21 o 09:38, Myjk pisze:
    > Wed, 21 Mar 2018 01:31:19 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Jest gdzieś film w sieci?

    Przecież napisali, że nie opublikują filmu w sieci, bo jest zbyt drastyczny.

  • 27. Data: 2018-03-21 11:15:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 07:53, cyklista pisze:

    > a skąd wiesz że ta kobieta była Chinką?

    Volvo jest chińskie, coraz więcej podzespołów idzie z Chin. Elektryki
    Volvo będą produkowane wyłącznie w Chinach, a płyty podłogowe do
    najnowszych modeli też bedą stamtąd.
    T.

  • 28. Data: 2018-03-21 13:31:12
    Od: p...@g...com

    --Przecież napisali, że nie opublikują filmu w sieci, bo jest zbyt drastyczny.

    sa dwie opcje:
    --ten koles z Ubera do konca wierzyl ze komputer sie obudzi i da po heblach
    --ogladal Harrego Pottera

    PS nagranie wyplynie predzej czy pozniej, widzial je policjant, trzeba zrobic kopie
    na potrzeby procesu sadowego, obejrzy biegly i lawa przysieglych wiec okazji bedzie
    dosc zreszta uber nie ma przeciez nic do ukrycia choc przyznam ze na miejscu Volvo
    raczej przemyslalbym wspolprace, budujesz marke super bezpiecznego auta a potem
    jakies chciwe prosiaczki zalatwiaja ci reklame w mediach calego swiata jak twoj
    topowy model robi mielonego z pieszego

  • 29. Data: 2018-03-21 15:21:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > on chyba film oglądał z tego co pisali.
    > A o Uberze nic nie wiadomo. Jeżeli wskoczyła, zjechała tuż przed

    Generalnie nie ma to znaczenia, nie ma czegoś takiego jak autonomiczny
    samochod który może poruszać się samodzielnie bez nadzoru kierowcy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2018-03-21 17:03:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-03-2018 o 09:10, Chris pisze:

    > Nie było śladów hamowania a nie że nie próbował hamować.

    W sensie, że wiesz że próbował?