  • 11. Data: 2019-04-22 23:38:53
    Temat: Re: Pierwszy na świecie regeneracyjny kabel USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Jezeli mowisz o tym w przeplocie biało-roznym to te
    > gówna bardzo szybko przestają ładować jakims znosnym
    > prądem. Miałem takich kilka, wszystkie poszły do kosza.

    Mam kilka i nie narzekam.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-04-22 23:41:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> i...@4...com

    : Ugreen, Rock, Baseus itp. --
    : Ja akurat mam chyba te wszystkie popularne markowe,
    : a magnetyczny z Floveme.

    Jakie masz wrażenia/spostrzeżenia?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-04-23 00:05:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Apr 2019 23:41:05 +0200, w <q9lceb$21s$3@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> i...@4...com
    >
    > : Ugreen, Rock, Baseus itp. --
    > : Ja akurat mam chyba te wszystkie popularne markowe,
    > : a magnetyczny z Floveme.
    >
    > Jakie masz wrażenia/spostrzeżenia?

    Pozytywne. Działa jak należy.
    Prąd ładowania wydaje się nieco niższy, ale w sumie to bez znaczenia.

  • 14. Data: 2019-04-23 01:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2019 23:37:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 141o0gt2e3w1s$.1wwkbeqeu27jf$....@4...net

    > 10 godzin ładowania światłem na 1 godzinę Qi.
    > Qi może spokojnie dać 1 A na 5 V -- dla mnie by
    > chyba starczyło.

    Ale to 1Ah, teraz baterie maja 2, 3, 4Ah ...

    >Solarek nie da 200 mA na 5 V?

    Mogly dac, ale musialby miec z 10x10cm.
    Zakladajac straty na Qi i akumulatorku, to mysle ze 20x10.
    A jak ma starczyc na 3Ah, to mysle ze 20x20 i to jeszcze za oknem ...
    a tak bedzie dzialac tylko w pogodne dni.

    J.

  • 16. Data: 2019-04-23 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Szanowanej firmy no-name :)
    > Raczej bym nie brał.
    > Z Chin za tyle to masz markowy magnetyczny.

    Hmm, to moze w koncu sie przestawie na magnetyczne.
    Mozesz podac jakies konkretne linki takich magnetycznych dobrej jakosci
    po 8zł?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 15. Data: 2019-04-23 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Mam kilka i nie narzekam.

    Byc moze kwestia innej serii.
    Ja kupiłem kilka sztuk w roznym czasie bo rzeczywiscie wydawały się ok.
    Jednak po jakims czasie zaczynały ładowac maks pradem 200-300mA.
    Wczesniej bez problemu ok 500-800mA

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 17. Data: 2019-04-23 13:18:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    23 Apr 2019 10:59:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Hmm, to moze w koncu sie przestawie na magnetyczne.
    > Mozesz podac jakies konkretne linki takich magnetycznych dobrej jakosci
    > po 8zł?

    Ja mam Floveme.
    One wszystkie są raczej bdb, bo generalnie to markowe produkty, a wszystkie
    komplety są chyba po 4$.
    Zorientuj się na jakąś markę, bo wtyczka z jednej firmy raczej nie pasuje do
    gniazda z innej.
    Floveme ma okrągły magnes, widziałem też owalne, ale raczej nie polecam, bo na
    mój gust owal wtyk do owalnego gniazda będzie pasował tylko w jednej pozycji.
    A w okrągłych zawsze się przyciągnie.

    Jedyne na co trzeba uważać, to sposób wyciągania wtyczki -- trzeba łamać albo
    wyciągać w bok. Jeżeli wyciągasz jak standardową wtyczkę, to możesz wyciągnąć
    razem z magnetyczną bazą (silne jest to połączene magnetyczne).

    Aha, no i ważne aby były dostępne nie tylko w kompletach.
    Zgubisz magnetyczną bazą, a tu się okaże że musisz kupić komplet, a
    pojedycznego elementu nie da się.

    Są też kątowe jak ktoś potrzebuje.

  • 18. Data: 2019-04-23 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    >
    > Aha, no i ważne aby były dostępne nie tylko w kompletach.
    > Zgubisz magnetyczną bazą, a tu się okaże że musisz kupić komplet, a

    Oczywiście nie byłbym soba gdybym nie zauwazył ze 4$ to nie jest 9zł ale
    to czyta złosliwośc z mojej strony :)))

    A tak poważnie - wyprobuje - dziekuje za podpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 19. Data: 2019-04-23 22:47:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    23 Apr 2019 15:59:58 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Oczywiście nie byłbym soba gdybym nie zauwazył ze 4$ to nie jest 9zł ale
    > to czyta złosliwośc z mojej strony :)))

    Szukaj promocji.
    A na poważnie, to wśród magnetycznych nie widziałem chińskiej taniochy.
    Sądząc po producentach i opiniach -- nie ma tanizny z byle czego po 2$ :)

    Tzn. kabel znajdziesz za 2$, ale bez gniazda ;)

  • 20. Data: 2019-04-24 06:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    > czego po 2$ :)
    >
    > Tzn. kabel znajdziesz za 2$, ale bez gniazda ;)

    Zareagowałem w ten sposób bo to przeciez ty napisałes wczesniej ze w
    cenie zalinkowanego przewodu kupie magnetyczny w Chinach. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."