  • 11. Data: 2014-09-22 20:14:07
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 20:00, rs wrote:

    > moje pytanie dotyczy wlasnie tych klientow. kim oni sa? fanboje? skad
    > wiadomo do kogo trafilo te 10mln? <rs>

    No ja ich nie nazywam inaczej niz klienci, przynajmniej w kontekscie, w
    ktorym sie poruszamy.

  • 12. Data: 2014-09-22 20:17:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 2:14 PM, atm wrote:

    > No ja ich nie nazywam inaczej niz klienci, przynajmniej w kontekscie, w
    > ktorym sie poruszamy.

    nie wiem czy zauwazasz, ze od kiedy zaczelismy mowic o tym, kto stal po
    nocach w kolejce, kontekst jest trcohe szerszy. <rs>

  • 13. Data: 2014-09-22 20:35:31
    Od: atm <...@v...pl>

    > nie wiem czy zauwazasz, ze od kiedy zaczelismy mowic o tym, kto stal po
    > nocach w kolejce, kontekst jest trcohe szerszy. <rs>

    Bo zmienia sie scena tego swiata.
    Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?
    Natomiast z tego co napisali odnosnie Drezna na Spidersweb wynika, ze
    poglebia sie problem z handlarzami i pryska pierwotny czar ogrzewania
    sie przez cala noc swietlistymi myslami o jabluszku:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/idioci-drezna.html
    Jesli ten proces faktycznie bedzie sie nasilal to fanboje straca
    mozliwosc spotkania sie w swoim gronie w milej atmosferze.
    Tak czy siak fenomen kolejkowy ma swoje korzenie w fanbojstwie a nie
    przedsiebiorczosci ludow ze wschodu?

  • 14. Data: 2014-09-22 20:56:22
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 2:35 PM, atm wrote:

    > Bo zmienia sie scena tego swiata.

    co się zmienia w tym, że jest czarny rynek, na poszukiwany produkt?

    > Nie wiem jak wygladala sytuacja w NY ale tam chyba Czeczenow nie mieli?

    a po co by mieli miec?

    > Natomiast z tego co napisali odnosnie Drezna na Spidersweb wynika, ze
    > poglebia sie problem z handlarzami i pryska pierwotny czar ogrzewania
    > sie przez cala noc swietlistymi myslami o jabluszku:

    właśnie dokładnie o tym, od paru postów piszę:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ef_BznBwktw

> [...]
    > mozliwosc spotkania sie w swoim gronie w milej atmosferze.
    > Tak czy siak fenomen kolejkowy ma swoje korzenie w fanbojstwie a nie

    fenomen kolejkowy ma swoje korzenie znacznie głębsze niż fanbojstwo. <rs>

  • 15. Data: 2014-09-22 21:13:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 20:56, rs wrote:

    > co się zmienia w tym, że jest czarny rynek, na poszukiwany produkt?

    tutaj - skala. W przypadku poprzednich premier ten preceder nie mial az
    takich rozmiarow.

    > a po co by mieli miec?

    No tak, maja Chinczykow.

    > właśnie dokładnie o tym, od paru postów piszę:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ef_BznBwktw

    Dobrze to co sie teraz stalo podsumowuje tekst z zalaczonego przez
    Ciebie filmiku (0:34):
    Gone was the spirit and
    excitement from years past.
    These lines are now about
    something else entirely.

    > fenomen kolejkowy ma swoje korzenie znacznie głębsze niż fanbojstwo. <rs>

    Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

  • 16. Data: 2014-09-22 22:11:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

    A czy jakikolwiek inny smartfone w historii sprzedawał sie kiedykolwiek w
    ilościach 10 milionów sztuk w ciągu trzech pierwszych dni od premiery?

  • 17. Data: 2014-09-22 23:51:10
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 3:13 PM, atm wrote:

    > tutaj - skala. W przypadku poprzednich premier ten preceder nie mial az
    > takich rozmiarow.

    pewnie az takiej nie, ale juz od paru lat obserwuje pod applestorami
    kolejki zlozone z prawie samych chinczykow.

    > No tak, maja Chinczykow.

    > Dobrze to co sie teraz stalo podsumowuje tekst z zalaczonego przez
    > Ciebie filmiku (0:34):
    > Gone was the spirit and
    > excitement from years past.
    > These lines are now about
    > something else entirely.

    o tym wlasnie caly czas pisze i staram sie doszukac, gdzie tu sa iDioci
    i fanboje, z ktorych sie tak smialismy po pierwszym wideo z kolejka?

    > Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

    tak. z tabletem blackberry jak zrobili przecene i okazalo sie, ze da sie
    androida czy linuxa zainstalowac. <rs>

  • 18. Data: 2014-09-23 00:05:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-22 22:11, Pszemol pisze:

    > A czy jakikolwiek inny smartfone w historii sprzedawał sie kiedykolwiek w
    > ilościach 10 milionów sztuk w ciągu trzech pierwszych dni od premiery?

    Chyba nie bo żaden inny producent nie robi z tego wydarzenia obrzędu
    religijnego w którym mają wziąć udział wyznawcy kultu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2014-09-23 01:40:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mario <m...@...pl> wrote:

    > Chyba nie bo żaden inny producent nie robi z tego wydarzenia obrzędu
    > religijnego w którym mają wziąć udział wyznawcy kultu.

    Tak sobie to tlumaczysz? :-)

  • 20. Data: 2014-09-23 03:01:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 22 Sep 2014 13:18:58 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >premierze (9 milionów).
    >
    >Źródło:
    >Apple sells 10 million new iPhone 6 devices on first weekend

    No i co z tego?

    30 mikionow much nie moze sie mylic, jak mowi stare powiedzonko...

    A.L.