  • 21. Data: 2014-09-23 03:02:28
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje pona d 10 milion ów iPhone6
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 22 Sep 2014 23:40:01 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Tak sobie to tlumaczysz? :-)

    Ja to sobie tlumacze tym ze jest o 10 mikionow wiecej pojebow niz
    myslalem

    A.L.

  • 22. Data: 2014-09-23 08:39:10
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 23/09/14 01:40, Pszemol wrote:
    > Tak sobie to tlumaczysz?

    A Ty czym? Guziczkiem "pokaż pół ekranu"?

    --
    Alf/red/

  • 23. Data: 2014-09-23 14:39:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-22 15:18, Pszemol pisze:
    > Dzisiejszy Wallstreet Journal podaje że Apple sprzedał ponad 10 milionów
    > sztuk iPhone6 w pierwszy weekend po premierze.
    >
    > O milion więcej niż sprzedali wcześniej iPhone5S/5C w pierwszy weekend po
    > premierze (9 milionów).

    Pomijając już znaczenie rekordu, są to aparaty sprzedane w normalnej
    sprzedaży, tzn. nie przez operatora a w normalnym sklepie? A może to
    operatorzy wzięli więcej od producenta/z hurtowni na zapas i stąd taki
    wynik?

  • 24. Data: 2014-09-23 14:54:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-23 01:40, Pszemol pisze:

    > Tak sobie to tlumaczysz? :-)

    Nie no, ze złości pluję jadem bo mnie nie stać.
    Jak typowy apologeta androida cierpiący na applefobię.
    Co by nie mówić, te fanfary i tłumy kolejkowiczów drżących z emocji są
    częścią ich strategii marketingowej. A bicie kolejnych rekordów
    przypomina biocie rekordów w WOŚP. Wyznawców to podnieca, reszta
    przyjmuje to ze wzruszeniem ramion.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2014-09-23 14:55:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No z ankiet wynika że jakieś 26% kupujących iPhone6 nie miało
    > wcześniej żadnego telefonu z firmy Apple, przesiada się z czegoś
    > innego, co nie zostało wyszczególnione w ankiecie.

    co albo pokazuje jak bardzo mylił się Apple przez lata twierdząc, że
    uzytkownicy nie potrzebują większego ekranu albo ta ankieta była
    zrobiona w kolejce handlarzy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2014-09-23 16:39:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-23 01:40, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Tak sobie to tlumaczysz? :-)

    Po prostu te miliony much nie mogą się mylić.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-09-23 17:08:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Sep 2014 16:39:29 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Po prostu te miliony much nie mogą się mylić.
    >

    >Pozdrawiam

    10 milionow spzredanych razy 200 dolarow za telefon plus jakies 2500
    dolcow za 2 letni plan. W sumie jak dotad - 2.7 *10^10 dolarow.

    A mowi sie ze na swiecei kryzys finansowy, glod, nedza....

    No, ale na seme "ringtones" Amerykanie wydaja pare miliardow dolarow
    rocznie

    Ringtones are a huge business. According to Jupiter Research,
    ringtones generated $6.6bn dollars in global revenue in 2006

    http://www.theregister.co.uk/2007/01/08/steve_gordon
    _ringtones/

    Ten swiat musi sie jednak "wykopyrtnac"...

    A.L.

  • 28. Data: 2014-09-23 17:23:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <542074ce$0$26846$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

    > Dobrze to co sie teraz stalo podsumowuje tekst z zalaczonego przez
    > Ciebie filmiku (0:34):
    > Gone was the spirit and
    > excitement from years past.
    > These lines are now about
    > something else entirely.

    O, pod tym, jako makowiec od ponad 20 lat, sie podpisuje...
    :-(
    --
    TA

  • 29. Data: 2014-09-23 20:50:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@4...com>,
    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Ja to sobie tlumacze tym ze jest o 10 mikionow wiecej pojebow niz
    > myslalem

    I to wszystko geje? (taka masz nadzieje).
    --
    TA

  • 30. Data: 2014-09-23 20:59:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > 10 milionow spzredanych razy 200 dolarow za telefon plus jakies 2500
    > dolcow za 2 letni plan. W sumie jak dotad - 2.7 *10^10 dolarow.
    >
    > A mowi sie ze na swiecei kryzys finansowy, glod, nedza....

    Po pierwsze - jedno drugiemu nie przeszkadza...
    Głód i nędza u mnie nie oznacza że Tobie musi być też źle finansowo
    ani też nie oznacza że jak Ty głodny nie chodzisz to nakarmisz głodnego.
    No bo zakładając że głodny na codzień nie chodzisz, to napisz kiedy
    kogoś głodnego nakarmiłeś (nie licząc kręgu własnej rodziny/przyjaciół)?

    Po drugie - trochę dziwnie liczysz...
    $200 dopłaty za iPhone w abonamencie nie znaczy że trzeba wliczyć
    2500 za dwuletni plan do każdego iPhone - skąd te ceny planów bierzesz?

    Chyba lepiej policzyć iPhone osobno, bez planu, czyli te $650 lub 700 euro.

> [...]
    >
    > Ringtones are a huge business. According to Jupiter Research,
    > ringtones generated $6.6bn dollars in global revenue in 2006

    Ile ringtones kupiłeś? Bo ja jeszcze w życiu ani jednego...
    Poza tym, to są dane sprzed 7-8 lat. Ile się tego dziś sprzedaje?

    > Ten swiat musi sie jednak "wykopyrtnac"...

    Najlepiej zróbmy gospodarkę centralnie planowaną - damy każdemu
    przydział na jedną Nokię raz na 5 lat, reglamentację też na dzwonki
    do niej i za zaoszczędzone pieniądze nakarmimy Etiopię i resztę
    krajów głodujących, gdzieś tam z Afryki. Nie zapominając też o głodnych
    ludziach w Polsce, bo też mamy takich... Ciekawe czy ktoś już taki
    pomysł miał kiedyś aby centralnie planować gospodarką, orientujesz się?