  • 11. Data: 2019-07-16 08:41:03
    Temat: Re: Play konfiskuje środki :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-15 o 19:58, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 14 Jul 2019 23:52:09 +0200, w
    > <5d2ba409$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Liwiusz

    > Nie mogła być pobrana rok temu, bo konto doładowałem bodajże w marcu :)
    > I przecież napisali wyraźnie "środki zostały skonfiskowane".

    Zdecyduj się, bo plączesz się w zeznaniach.

    "Może dlatego, że nie doładowałem i miałem tylko
    przychodzące."

    Pewnie wszystko jest ok, tylko ty tego nie ogarniasz, pomimo wyjaśnień.
    Jakbyś doładował w marcu, przed konfiskatą, to by ci 16 marca nie
    skonfiskowali środków, bo by na koncie wystąpiła płatna aktywność (którą
    też jest doładowanie konta).

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-07-16 14:32:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jul 2019 08:41:03 +0200, w <5d2d7180$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > Jakbyś doładował w marcu, przed konfiskatą, to by ci 16 marca nie
    > skonfiskowali środków, bo by na koncie wystąpiła płatna aktywność (którą

    Jeszcze raz (dokładność dat niekoniecznie perfekcyjna):
    1. Marzec - doładowuję konto 5zł (skończyły się wychodzące) i zmieniam taryfę
    na odNowa Rok Ważności
    2. Mam 5 dni na przedłużenie konta kolejnym doładowaniem 5zł, ale olewam to i
    tracę wychodzące. (Przychodzące działają do dziś).
    3. W czerwcu sprawdzam z ciekawości konto - dalej jest 5zł
    4. W lipcu sprawdzam -- jest 0zł. Piszę do supportu, informują "o konfiskacie".

    Co jest niejasne?

  • 13. Data: 2019-07-16 14:46:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 14:32, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > 3. W czerwcu sprawdzam z ciekawości konto - dalej jest 5zł
    > 4. W lipcu sprawdzam -- jest 0zł. Piszę do supportu, informują "o konfiskacie".

    Niejasny jest punkt 2. Po zmianie oferty na odNowa nie pokazuje już
    terminu ważności konta, ponieważ takowy tam nie występuje, a blokada
    konta wg cennika jest możliwa po 12 miesiącach braku płatnej aktywności
    ("Po upływie 12 Cyklów rozliczeniowych z rzędu bez aktywności na koncie
    Użytkownika, konto Użytkownika ulega dezaktywacji, a tym samym dalsze
    korzystanie z usług nie jest możliwe.") -
    https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Cennik-Oferty
    -Play-na-Karte-odNOWA_15052019.pdf

    Pokaż screen z Play24, gdzie masz napisane, że w tej taryfie masz
    zablokowane wychodzące, a masz przychodzące.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-07-17 22:24:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jul 2019 14:46:16 +0200, w <5d2dc718$0$534$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Niejasny jest punkt 2. Po zmianie oferty na odNowa nie pokazuje już

    Tak, słuszna uwaga, bo wprowadziłem w błąd sugerując się drugim numerem :)
    Taryfa to "Play na Kartę Rok Ważności Konta".

    > Pokaż screen z Play24, gdzie masz napisane, że w tej taryfie masz
    > zablokowane wychodzące, a masz przychodzące.

    Konto
    0,00 zł (ważne do 15.03.2019)
    Data ważności połączeń wychodzących
    15.03.2019
    Pakiet Promocyjnych Złotówek
    0,00 zł
    Data ważności połączeń przychodzących
    15.03.2019

    Teraz zauważyłem, że teoretycznie to nawet nie powinno się do mnie dodzwonić...

  • 15. Data: 2019-07-18 10:46:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-17 o 22:24, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > 15.03.2019
    >

    > Teraz zauważyłem, że teoretycznie to nawet nie powinno się do mnie dodzwonić...

    Niemalże nikt nigdy nie wyłącza numeru natychmiast po upływie okresu na
    połączenia przychodzące. Natomiast w cenniku tej taryfy rzeczywiście
    jest zapis, że środki są anulowane po upływie okresu ważności na
    połączenia przychodzące.

    --
    Liwiusz